ראשי היישוב מיצד התברכו אצל ראש ישיבת מיר ברכפלד הגר"א פינקל

המשתתפים הציגו בפני ראש הישיבה את פתרון הדיור האיכותי במיצד המציע מגורים בקרבה לירושלים ואיכות חיים במחירים שפויים * ראש הישיבה בירך על איכות הקהילה התורנית והביע את ברכתו למחירים השפויים המוצעים

רבני היישוב מיצד לצד עסקני היישוב התברכו השבוע במעונו של ראש ישיבת מיר ברכפלד הגאון רבי אריה פינקל וזכו להתברך מפיו.

במפגש המיוחד השתתפו ראש הכולל ביישוב הרב עידו טנא, מנהל הת"ת הרב אליהו קוק, הבעלים של חברת 'אריאל יזמות' טוביה לבקוביץ הבונה את הפרויקט ביישוב וכן מזכיר היישוב ר' אלחנן פרומר.

הנוכחים הציגו בפני ראש הישיבה את חיי הקהילה התוססים ביישוב וכן את הפרויקט הנבנה במיצד ויתרונותיו הרבים למשפחות בוגרי הישיבות הליטאיות.

ראש הישיבה הגר"א פינקל התעניין על הקרבה היחסית לירושלים כאשר מרחק הנסיעה בין היישוב לירושלים הינו כחצי שעת נסיעה בלבד.

הנוכחים הציגו לראש הישיבה את הבשורה לציבור בוגרי הישיבות וכן את מוסדות החינוך הקיימים ביישובים על פי המסורת הקיימת מדור דור.

פניו של ראש הישיבה הגר"א פינקל אורו כאשר שמע על המחירים המוזלים וברי ההשגה שבהם נמכרות הדירות בפרויקט, ועודד בחום את ראשי החברה. הוא ציין כי יעודד וייתן את ברכתו לתלמידיו לקבוע את מושבם ביישוב.

בסיום המפגש בירך ראש ישיבת מיר ברכפלד את הרבנים ואת ראשי הפרויקטים ואיחל להם את ברכתו. "הברכה נמצאת אתכם ממילא כיוון שאתם עוזרים לאברכים להגיע לדיור בר השגה" ציין ראש הישיבה.

טוביה לבקוביץ הבעלים של אריאל יזמות: "הפרויקטים שנבנה במיצד מהווה בשורה של ממש לציבור בוגרי הישיבות הליטאיות שיוכלו להצטרף לעשרות הבוגרים שכבר מתגוררים ביישוב ונהנים מאיכות חיים במחירים שפויים".

3C0A8482
3C0A8489

3C0A8454 3C0A8467 3C0A8472

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו