מתכוננים לחגים: מקפיאי בלומברג בעיצובים מרהיבים להקפאה ארוכה

מקפיאי בלומברג הם הפתרון המושלם להקפאה ארוכה, באיכות גבוהה וללא פשרות.

תקופת החגים הבעל"ט מתקרבת ויחד עמו גובר הלחץ בבית כשעיקר העמל הוא בקניות ובבישולים למשפחה ברוכת הילדים. בחגים כולם אוהבים גם לארח את המשפחה הקרובה, הילדים הנשואים והנכדים לארוחות חג או לסעודות כאלה ואחרות, ועל כן המאמץ גדול שבעתיים והמטבח עסוק בבישולים ובאפייה זמן רב קודם החג. התבשילים והמאפים, ברגע שהם מוכנים, מועברים להקפאה עד הארוחה שלשמה יועדו.בלומברג - מקפיאים
תקופת החגים מאופיינת בימים טובים רבים החלים באמצע השבוע או במוצאי שבתות, כך שזמן הכנת הסעודות הוא קודם לכן – מה שדורש להגביר את השימוש במקפיאים כדי לשמור על המזון טרי עד לחימום לקראת הסעודה. כיוון שמרווח הזמן לא מאפשר תמיד בישולים מיידים. מקפיאי בלומברג הם הפתרון המושלם להקפאה ארוכה, באיכות גבוהה וללא פשרות.
המקפיאים האיכותיים של בלומברג מצוידים בטכנולוגיית קירור מתקדמות ומעוצבים בקווים נקיים ואלגנטיים ברמה גבוהה, בעלי מראה היי-טקיסטי מאופק הזוכים לשבחים מפי מעצבי פנים ואדריכליים בעיקר בשל יכולת השילוב שלהם כאלמנט עיצובי בדקורציה הקיימת והריהוט בסלון או במטבח.
מקפיא דגם FNT3683 הוא מקפיא בנפח ענק של 247 ליטר, עם דלת הפוכה עם אפשרות לשינוי כיוון פתיחת הדלת. המקרר הוא בעל יכולת הקפאת 11.5 ק"ג ב-24 שעות ויכולת ייצור של 2 ק"ג קוביות קרח בכל יום. המקפיא עם צג הפעלה בעל 7 מקטעים, אטום למניעת בקטריות, תאורת LED בחלקו העליון של המקפיא, 2 מדפי אחסון ו-6 מגירות אחסון ומיכל אחסון מיוחד לייצור קוביות קרח – המהווים מצרך שימושי בארוחות עם אורחים רבים. המקפיא בצבע נירוסטה.
מקפיא דגם FNT3673 בנפח ענק של 221 ליטר הוא בעל יכולת הקפאת 16 ק"ג ב-24 שעות ובעל יכולת ייצור 2 ק"ג קוביות בכל יום. המקפיא עם צג הפעלה בעל 7 מקטעים, אטום למניעת בקטריות, כולל שני מדפי אחסון ו-5 מגירות אחסון, ומתקן קרח סיבובי כולל מתקן לאחסון קוביות קרח. המקפיא בצבע לבן.
ראלקו, יבואנית מקררי ומקפיאי בלומברג, מאחלת לכם שנה טובה ומבורכת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו