מרכנתיל ערך כנס ללקוחות העסקיים מסניפי סנהדריה ורוממה בירושלים

בד בבד עם הטמעת הקידמה והחתירה למתן שירותים דיגיטליים מתקדמים אנו במרכנתיל רואים ערך עליון האנושיים בקשרים האישיים עם הלקוחות אשר בעזרתם אנו בונים אמון ויכולים להבין ולנתח ביחד עם הלקוחות את הצרכים

כהמשך למסורת הנהוגה בבנק מרכנתיל בה אחת לשנה מארחים לכנסים את הלקוחות, אירח השבוע מנהל אזור ירושלים והדרום בבנק מר שאול בביש את הלקוחות העסקיים של סניפי סנהדריה ורוממה בירושלים, כשאת פניהם מקבלים מנהלי הסניפים – מר אפרים נקי מנהל סניף סנהדריה ומר איציק אלגרבלי מנהל סניף רוממה.

את האירוע פתח מנהל האזור, מר שאול בביש, שציין כי המפגש הבלתי אמצעי עם לקוחות הבנק מעמיק את הקשר ההדדי הקיים בין הלקוחות והנהלת הבנק כך שהם יכולים להבין אותך מצוין.

"המפגשים הללו הינם ההזדמנות למפגש מיוחד בו ניתן לפגוש לקוחות וותיקים ונאמנים, לקוחות שהם כבר חלק ממשפחת מרכנתיל וכמובן לקוחות חדשים שהצטרפו למשפחתנו ההולכת ומתרחבת. אני מבקש לנצל את ההזדמנות ולהודות לכל אחד ואחד מכם על ההשתתפות", אמר. בביש  סיפר כי הוחלט לאחד את שני הסניפים הסמוכים, סנהדריה ורוממה למפגש אחד "האיחוד נבע מרצון שלנו לבצע היכרות ביניכם מתוך הבנה פעולה שחיבור כזה יכול להביא להרחבת המעגל העסקי ולשיתופי פעולה גם בין הלקוחות עצמם", הסביר.

בהמשך דבריו, הציג  בביש בפני המשתתפים את סביבת העבודה הדיגיטלית החדישה, אך ציין כי "בד בבד עם הטמעת הקידמה והחתירה למתן שירותים דיגיטליים מתקדמים אנו במרכנתיל רואים ערך עליון האנושיים בקשרים האישיים עם הלקוחות אשר בעזרתם אנו בונים אמון ויכולים להבין ולנתח ביחד עם הלקוחות את הצרכים וכך, לבצע התאמה אישית אשר נותנת מענה וייעוץ גם לעסקאות עתידיות וכדומה". לדבריו, מסיבות אלו ונוספות, בניגוד למגמה הרווחת בענף הבנקאות, התקבלה בבנק מרכנתיל ההחלטה להותיר את שירותי הטלר בסניפים ולהמשיך להציע שירות אישי ואנושי".

"בזכות גישה זו, אנו מזהים זרימה של לקוחות עסקיים אשר מסיטים את פעילותם לסניפי מרכנתיל, משום שהם מעוניינים לתקשר עם אנשים ולא עם מחשבים. אתם השגרירים שלנו בקהילה העסקית ואני מאמין שהבשורה הזו עוברת גם על ידיכם", הוסיף בביש.

לדברי בביש: "הניסיון שצברנו במרכנתיל בפעילות מול הלקוחות החרדיים מוכיח כי מדובר באוכלוסייה עם יכולת למידה גבוהה, גישה אחראית ויסודית, ועל כן טמון בה פוטנציאל כלכלי עצום לא רק לאוכלוסייה החרדית עצמה אלא יכולה לתת תרומה משמעותית לשגשוג הכלכלי של הציבור כולו".

האורחים נהנו במהלך הכנס מארוחת ערב עשירה שבמהלכה עלה להרצות מר אריה חכים אשר אתגר את האורחים בהרצאה מרתקת בנושא שיווק במדיה הדיגיטלית. לאחריו עלה מר חן פנחסי מנהל מחלקת מימון במט"י ירושלים, במסגרת ההרצאה הציג פנחסי את האפשרויות למימון באמצעות הקרן בערבות המדינה. המשתתפים ציינו בפני מנהלי הסניפים שהערב מלא התוכן העשיר את ידיעותיהם בכלים נוספים וחשובים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו