הפתרון להררי הכביסה בחורף

מייבשי הכביסה של בלומברג המתאימים למשפחה החרדית

בחורף, כשהטמפרטורות יורדות ובחוץ גשום, תליית כביסה לייבוש היא משימה כמעט בלתי אפשרית. אם אתם תולים את הכביסה לייבוש בתוך הבית אתם מוגנים אולי מפני הגשם, אך בטמפרטורות הקרות הייבוש אורך די והותר זמן. מייבשי הכביסה האיכותיים של בלומברג הם הפתרון המושלם כדי שתעברו את החורף והררי הכביסה בשלום.בלומברג - מייבשי כביסה
לבלומברג מגוון מייבשי כביסה מתקדמים, בעלי קיבולת גדולה של כביסה –שבעה שמונה ותשעה ק"ג, המתאימים למשפחה החרדית ולצרכיה הרבים. למייבשי הכביסה של בלומברג פנל הפעלה בעברית, טכנולוגיה פונקציונלית גבוהה ומבחר תוכניות הפעלה לשמירה על הכביסה ולייבוש מושלם. למייבשי הכביסה של בלומברג פתח תוף רחב במיוחד עם פתיחה של 155 מעלות – להכנסת והוצאת הכבסים בקלות, מגון תוכנות הפעלה ותוכניות לייבוש עדין של צמר ואריגי משי, וכולל מחזור ריענון לסילוק ריחות מהבגדים, קונדנסור (מעבה) – תהליך עיבוי אדים למניעת בקטריות וריחות רעים באוויר בהעדר יציאה החוצה, אפשרות חיבור ישיר לניקוז הורקת המים, חישני NTC למדידת חום ולחות בתוף ובאוויר ב-3 מוקדים להשגת רמת הייבוש האופטימאלית, זמזם לסיום פעולה המייבש ונעילה בפני ילדים.
מייבשי הכביסה של בלומברג המומלצים למשפחה החרדית הם: מייבש כביסה בלומברג TGU490RX0 – פתח חזית 8 ק"ג, מייבש כביסה פתח חזית 9 ק"ג עם מעבה TGU490RXO – בעלי תוף בנפח 118 ליטר והספק 2700 וואט חזק במיוחד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו