בעקבות עומס מצטרפים חדשים: ב"הדרן" מרחיבים את מוקד השירות

הנתונים מדברים בעד עצמם: חיסכון של עד 1000 שקלים במחיר וציוני השירות הגבוהים ביותר מביאים להתרחבות משמעותית במעגל הלקוחות של "הדרן" • בעקבות עומס פניות של מצטרפים חדשים: ב"הדרן" מרחיבים את מוקד השירות

מתגברים על העומס: בהדרן" מרחיבים את מוקד השירות *3230 עקב עומס רב על הקווים, של לקוחות הנצרכים לפרנסתם למכשיר סלולרי מסונן ומעונינים להצטרף לחברה, בעקבות הממצאים המוכיחים שחור על גבי לבן כי "הדרן" מובילה בגזרת המחיר, הכשרות, השירות והמקצועיות.

כזכור בסקר מיוחד שנערך על ידי מכון המחקר "סקר כהלכה" ופורסם בשבועות האחרונים, נבדקו במספר פרמטרים ספקי הטכנולוגיה המסוננת לציבור הנצרכים לה לפרנסתם, ושם עלה באופן בולט כי "הדרן" הינה החברה הזולה ביותר והמובילה ביותר בשירות.

התוצאות המפורטות קבעו חד משמעית: "הדרן", חברת הטכנולוגיה לבית היהודי בכשרות וועדת הרבנים שבהכוונת בד"ץ בני ברק, מובילה בכל התחומים. בגזרת המחיר למשל, מסלולי הדרן נותנים חיסכון של קרוב ל1000 ₪. השירות המהיר והמקצועי שהוצג בממצאי מחקר "סקר כהלכה" בציון הגבוה ביותר בהשוואה לשתי חברות נוספות שנמדדו, נותן ערך מוסף לכשרות ולמחיר המנצח, וממצב את "הדרן" כמובילת שוק הסלולרי המסונן וכלי הטכנולוגיה לנצרכים לפרנסתם.

ב"הדרן" מציינים בסיפוק: התרחבות מוקד השירות בעקבות העומס הרב מוכיחה שוב כי את מה שכולם יודעים: 'הדרן' הביאה את הבשורה המושלמת ביותר וקבעה רף חדש של פתרונות מאושרים באיכות עולמית מרמת המוצר והן במעטפת הנלוות לו, משירות ועד עלות. אנו גאים להיות אלו שנותנים מענה איכותי לשאלת הדור בקרב הנצרכים לפרנסתם ומודים לקהל הלקוחות על האימון הרב".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין על הדרן!!!

לא רואה אף אחד ממטר לא באיכות ולא בשירות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו