הכי קרוב אליך, גם בפסח!

חג הפסח הוא חג שבו חלה הקפדה יתרה בנושא הכשרות. חברת מטרנה, המלווה את הציבור החרדי כבר שנים רבות, מבינה את המהות והחשיבות שיש לכשרות מהודרת לפסח. זו הסיבה שהחברה משקיעה משאבים ומאמצים רבים על מנת שמוצרי מטרנה מהדרין יוכלו לקבל את כשרות הבד"צ גם בחג הפסח

במטרנה – חברת מזון התינוקות היחידה עם כשרות הבד"צ גם לפסח, מאמינים שמומחיות בתזונת תינוקות מחייבת להעניק את הטוב ביותר גם באיכות וגם בכשרות. לכן, בזמן שמוצרי מזון רבים מותאמים לכשרות פסח על ידי הוצאה של רכיב כזה או אחר, כשמדובר בסדרת המהדרין של מטרנה, לא מתפשרים. סדרת מטרנה מהדרין והמהדרין ספיישל, מכילים את אותו הרכב ייחודי החשוב לגדילה ולהתפתחות של תינוקכם ומתהדרים בכשרות הבד"צ גם בפסח.

חג הפסח הוא חג שבו חלה הקפדה יתרה בנושא הכשרות. חברת מטרנה, המלווה את הציבור החרדי כבר שנים רבות, מבינה את המהות והחשיבות שיש לכשרות מהודרת לפסח. זו הסיבה שהחברה משקיעה משאבים ומאמצים רבים על מנת שמוצרי מטרנה מהדרין יוכלו לקבל את כשרות הבד"צ גם בחג הפסח.

יכול להיות שזה נשמע פשוט, אך מי שיכנס לעובי הקורה ויחשף לתהליך הייצור על כל מורכבותו, יבין שלא מדובר בעניין של מה בכך. החשיבות שרואה מטרנה במתן מענה למגזר החרדי מדרבנת אותה להשקיע את מירב המאמצים הכרוכים בתפעול ובייצור מוצרי בד"צ כשרים לפסח.

עם הקדמה הטכנולוגית, נוספים כל העת רכיבים חדשים לתרכובות המזון לתינוקות. מטרנה מקפידה להביא את הקדמה הטכנולוגית לארץ והכל בהתאם לדרישות הכשרות  למהדרין, כל ימות השנה וקל וחומר בתקופת הפסח.

ראוי לציין שבדיוק כפי שמטרנה מקפידה על הדרישות המחמירות ביותר לגבי איכות המוצרים והתקנים הבינלאומיים המחמירים למזון תינוקות, כך היא גם מתייחסת לאיכות הכשרות ונענית לכל הדרישות של הבד"צ, גם כאשר מדובר בלוגיסטיקה מורכבת בהכשרת קווי ייצור.

מטרנה מאחלת לכל בית ישראל חג פסח כשר ושמח!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו