תשעת הימים: כל יום ומתכון הסטארקיסט הייחודי שלו

סטארקיסט הוא מותג הטונה המוביל בישראל הפועל החל מ-1999. החברה מקפידה על דייג של דגי טונה הגדלים בטבע ועל שיטות דיג העומדות בתקנים המחמירים של האיחוד האירופי.

סטארקיסט, יצרנית ומשווקת מותג הטונה המוביל בישראל "טונה סטארקיסט", מזמינה אתכם לבשל ולאפות בתשעת הימים עם מבחר מוצרי הטונה האיכותיים. טונה סטארקיסט אינה מכילה חומר משמר, ועשירה בחלבון מלא ואיכותי. היא ניתנת לחימום ולכן משתלבת היטב כמנת חלבון בכל ארוחה חמה: עם פסטה, אורז, פשטידות, קציצות, ממולאים ובכל מתכון שתבחרו.

לקראת תשעת הימים עולה טונה סטארקיסט בקמפיין מתכונים בעיתונות החרדית, במסגרתו בכל יום בתשעת הימים תוכלו ליהנות ממנה טעימה ומשודרגת עם טונה סטארקיסט. במסגרת הקמפיין יפורסמו בעיתונות ובנקודות המכירה שלל מתכונים מגוונים, כשהמומנט העיקרי בהם הוא טונה סטארקיסט המהווה מרכיב חשוב לארוחה עשירה, מזינה, טעימה ומפנקת לכל המשפחה.

סטארקיסט מציעה מגוון מוצרי טונה איכותיים, בהם טונה במים, טונה בשמן קנולה, טונה בשמן זית כתית מעולה, טונה בטעמים, טונה מופחת שומן 5%, מארז טונה משפחתי 500 גרם ומוצרים מיוחדים נוספים – כשרים למהדרין מן המהדרין!

סטארקיסט הוא מותג הטונה המוביל בישראל הפועל החל מ-1999. החברה מקפידה על דייג של דגי טונה הגדלים בטבע ועל שיטות דיג העומדות בתקנים המחמירים של האיחוד האירופי. סטארקיסט מקפידה לא רק על בריאות המוצרים וטעמם אלא גם על הקפדה יתרה בנושאי בטיחות, איכות ובקרה. חומרי הגלם אותם סטארקיסט בוחרת למוצריה הינם חומרי גלם מובחרים- החברה משתמשת רק בפילה של הטונה, החלק האיכותי ביותר. מגוון מוצרי החברה הם ללא חומרים משמרים, מכילים חלבון קל ואיכותי לעיכול ומהווים מקור מצוין לוויטמינים ומינרלים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו