סיור מרגש של הנהלת מכבי שירותי בריאות

הסיור התקיים בראשות ראש מחוז המרכז הגב׳ חסיד באירועי 'רפואה וחיים' לילדים מיוחדים

מכבי שירותי בריאות השתתפה השבוע בפעילות קידום בריאות מיוחדת שנערכה ע"י ארגון 'רפואה וחיים' למען מאות ילדים בעלי צרכים מיוחדים, ביוזמת מנכ"ל הארגון הרב ברוך הימל וראש אגף החינוך המיוחד הרב נפתלי ויינברגר.

במסגרת שיתוף פעולה של מכבי שירותי בריאות עם ארגון 'רפואה וחיים' הפועל רבות למען חולים ובני משפחותיהם נערכים בימים אלו אירועים לילדים בעלי צרכים מיוחדים, במסגרתם נהנים הילדים מהפוגה בשגרה ופעילויות מהנות המותאמות במיוחד עבורם כאשר לכל ילד מוצמד מתנדב/ת המלווה אותו בכל שעות הפעילות.

מנכ"ל 'רפואה וחיים' הרב ברוך הימל, היועץ הרפואי הרב יצחק שטרן, ראש אגף החינוך המיוחד בארגון הרב נפתלי ויינברגר, אירחו במהלך השבוע את ראש מחוז המרכז של מכבי יחד עם מנהל מרחב אלעד הרב ברוך שטרן, שהגיעו במיוחד לעמוד מקרוב אחר הפעילות המיוחדת באירועים אלו. משתתפי הסיור הביעו את התרגשותם הרבה ממראה עיניהם כאשר מאות מתנדבות מלוות אישית את החניכים ומפעילות אותם במסירות עצומה וביחס מעורר השתאות.

ראש מחוז המרכז הגב' דבורה חסיד ציינה כי ״מרגש עד  דמעות לראות את הפעילות המדהימה של מתנדבי 'רפואה וחיים' למען הילד המיוחד, אנו גאים ושמחים להיות שותפים ולקחת חלק פעיל בפעילויות לילדים מיוחדים אלו. המעורבות של מכבי היא הן במניעת חולי והן בטיפול באדם החולה ושיפור מצבו ככל הניתן".

לדברי מנהל מרחב בני ברק במכבי, מר אליהו עובדיה" "אנחנו מעורבים בכל מה שקשור לבריאות, ארגון 'רפואה וחיים' עושה עבודת קודש בטיפול בילדים האלה שמגיעים מכל קבוצות האוכלוסיה בישראל. זה מרגש כל כך ואני גאה בימים כאלה להיות חלק ממערכת הבריאות בישראל"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו