קרדיט אתר PEXELS

10 דברים שמאפיינים אנשים שאפתניים ב ט י ר ו ף

אנשים שאפתניים בטירוף לא רואים ולא שומעים אתכם. אתם סטטיסיטים בדרך שלהם להצלחה הגדולה. זה לא ממש מעניין אותם אם אמרתם להם שאתם לא יכולים להיפגש אתם ביום שני בשעה שתיים. אם הם צריכים להיפגש איתכם, אתם תגיעו ביום שני בשעה שתיים

הם מסתובבים בינינו, נראים כמונו ומדברים כמונו, אבל יש להם סוד. הם יהיו עשירים. הם יהיו מצליחים. יהיו להם בני זוג מדוגמים, יאכטה ובית מושלם. והם יודעים את זה מעכשיו כי הם שאפתניים ב ט י ר ו ף. אז איך נדע לזהות אותם? אולי זה הבחור שיושב לידך כרגע בבית קפה, ולוגם באיטיות מהורהרת מהאספרסו שלו? הנה עשרה דברים שמאפיינים אותם, ואולי יעזרו לכם לזהות אותם (ולהתחבר אליהם, אם אתם חכמים וחושבים קדימה).

הבגדים שלהם תמיד מגוהצים
הסבתות תמיד אומרות לאמהות הצעירות והמותשות, שהילדים שמגיעים לגן לבושים נקי ומסודר, בשיער מסורק ובפנים נקיות – מקבלים יחס מועדף מהגננת, שבלי לשים לב לכך במודע מתייחסת אליהם בכבוד רב יותר. כן אפילו שהם "רק ילדים". אנחנו תמיד רוצים להיראות צעירים, מגניבים ולא "בוקים" או חנונים, אבל נרצה או לא, בתוכנו יש את המבט הזה, שרואה את האנשים שלבושים בצורה נאה וחושב לעצמו שהם בטח עובדים ב"משהו מכובד". בגדים נאים ומושקעים הן סימן היכר של אדם שמכבד את עצמו, וחושב שמגיע לו.

הם כמעט אף פעם לא שכירים
אנשים שאפתנים מאד לא יישבו לידכם בקובייה בתוך משרד של חברת הביטוח, וימכרו ביטוח לקהל הרחב – וכן, ידוע שדווקא התנאים מעולים ויש שם לאן להתקדם. הם פשוט לא יבזבזו את הזמן שלהם על מקום עבודה שנותן להם משכורת, טובה ככל שתהיה. הם רוצים לכבוש את העולם, גם אם הם ייפלו פעמיים בדרך ויאבדו שלוש פעמים את כל הונם. הם יפתחו עסק, יסגרו עסק, יקנו זיכיון, יפתחו עוד חנות וכבר יבררו איפה יש עסק כושל שניתן לקנות במחיר מעולה, בניין משרדים שעומד למכירה או יכאטה שעוגנת כבר יותר מדי זמן במרינה.

הם מדברים במאות אלפי שקלים ומעלה
הם לא עומדים בכספומט בשביל להוציא מאתיים שקלים, ולא מכירים מספרים של פחות מחמישים אלף שקלים. כשהם שומעים כמה אחרים מרוויחים כשכירים הם שואלים אותם בתימהון "איך אפשר להסתדר ככה?"

הם מלאי תשוקה ומרץ
אנשים שאפתניים בטירוף הם לא אנשים פאסיביים או רדומים. הם אנשים שבאו לטרוף את החיים, באו לעבוד כמו שאומרים, אין להם זמן לשבת בצד ולחכות שמשהו טוב יקרה להם. הם מזמנים לעצמם את כל הדברים הטובים באמצעות מעשים ולא דרך מחשבות. הם תזזיתיים, וקשה להם לשבת במקום אחד וסתם להעביר את הזמן בשיחה בטלה שאין לה מטרה כלשהי.

חולמים בגדול
יש להם חלומות גדולים והם לא מתביישים בהם. הם למשל יכולים להגיד משפט כמו "אחרי המיליון הרביעי אני ארוץ לכנסת", או "אני כבר מתה לעצב לביונסה את השיער כמו שאני חושבת שיתאים לה". הם לא חושבים שהחלומות שלהם רחוקים או בלתי מושגים.

הם לא נעלבים ולא מבינים את משמעות המילה לא
אנשים שאפתניים בטירוף לא רואים ולא שומעים אתכם. אתם סטטיסיטים בדרך שלהם להצלחה הגדולה. זה לא ממש מעניין אותם אם אמרתם להם שאתם לא יכולים להיפגש אתם ביום שני בשעה שתיים. אם הם צריכים להיפגש איתכם, אתם תגיעו ביום שני בשעה שתיים. גם אם תעליבו אותם זה יעבור להם מעל הראש. מה אכפת להם בכלל מה יש לכם להגיד, אין להם לא זמן, לא זמינות ולא עניין לשמוע את ההערות שלכם. הם לא עושים את עצמם, זה באמת לא אכפת להם. יש להם מחשבות גדולות וחשובות יותר כרגע.

יש להם תוכנית
אנשים שאפתניים לא זורמים עם החיים. יש להם תוכנית מסודרת מה לעשות, איך לעשות ומתי לעשות. אם לכם יש תקופות בחיים, אצלם זה נקרא שלבים. דוגמא: "הבת שלי נולדה בדיוק שהייתי בשלב המכירה של הבניין במוצקין". "הילד שלי חגג בר מצווה בדיוק בשלב שקניתי את חברת ההשכרה"

יושבים על קפה עם פקיד הבנק
הם מכירים את פקיד הבנק שלהם בשמו הפרטי, יודעים עליו הרבה מאד פרטים אישיים וגם יושבים איתו לפעמים בבית קפה לשיחה עסקית. למה? כי היא האדם הכי חשוב להם אחרי …. אממ… הוא כנראה האדם הכי חשוב להם.

הם הולכים ללמוד את הדברים הנכונים
הם לא מבזבזים זמן על לימודים שלא יעזרו להם. השאפתניים שרוצים להשתלב בתחום העסקים הולכים ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים, וכבר בזמן הלימודים מתחילים ליצור קשרים רלוונטיים לבנות את התוכנית העסקית הראשונה שלהם.

הם כמעט ולא ישנים
אין להם זמן, בלילות הם מנהלים שיחות עם לקוחות וספקים מעבר לים, שאצלם בוקר. וכשהם מסיימים את השיחה הם צריכים לחשוב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו