כ׳ בתמוז תשע״ד – יולי 18, 2014

וזאת התורה: הכנסת ספר תורה 'לבית המדרש זכרון יחיאל מיכל' בקרית ויואל משה דסאטמאר
18 יולי 2014
בסיום יום הביקורים של כ''ק מרן אדמו''ר מסאטמאר שליט''א במחנות הקיץ שבהרי הקאנטרי נערך מעמד הכנסת ספר תורה לביהמ''ד זכרון יחיאל מיכל בקרית ויואל משה דסאטמאר בראשות כ''ק אדמו''ר שליט''א נדבת הרבני הנגיד ר' משה יהודה שטרוס הי''ו בהשתתפות מאות נופשי הקאנטרי,...
קאנטרי | הגר''י בעלסקי הגיע לניחום אבלים אצל הגר''ח עפשטיין במחנה תורת חסד
18 יולי 2014
הגר''י בעלסקי ר''י תורה ודעת הגיע לניחום אבלים אצל הגאון ר' חיים עפשטיין שליט''א במחנה תורת חסד בהרי הקאנטרי - צפו בגלריה
צפו: מעמד הכתרת הגר''י ויינפלד לרב ביהכנ''ס תל גיבורים בפרדס כץ
18 יולי 2014
במעונושל מרן הגר''ח קנייבסקי שליט''א נערך מעמד הכתרת הגאון רבי יעקב ויינפלד שליט''א לרב ביהכנ''ס תל גיבורים בשכונת פרדס כץ בב''ב - שוקי לרר היה שם ותיעד
גדולי ישראל בקריאה נדירה: יום תפילה בעקבות המבצע הקרקעי בעזה
18 יולי 2014
"צוק איתן רוחני": בעקבות הפעולה הקרקעית ברצועת עזה גדולי ישראל יוצאים בקריאה חריגה לציבור החרדי, לקיים יום תפילה למען חיילי צה"ל. בצהריים: עצרת ענק בבתי הכנסת שמסביב לעולם. הגר"ש כהן: "יהי ה' עמם."
צה״ל איתר במהלך הלילה 2 מנהרות נוספות בעזה
18 יולי 2014
גלריה: רבנים ודיינים יצקו יסודות למקוה בסאוט פאלסבורג בהרי הקאנטרי
18 יולי 2014
רבנים דיינים ומוצי''ם יצקו יסודות למקוה טהרב בסאוט פאלסבורג שבהרי הקעטסקילס - צפו בגלריה מהמעמד
נהג משאית נפצע באורח בינוני כתוצאה מהתנגשות במוביל טנקים בכביש 6
18 יולי 2014
 בתאונת דרכים שאירעה הבוקר בכביש שש דרומית למחלף נחשונים נפצע נהג משאית באורח בינוני כתוצאה מהתנגשות במוביל טנקים. נהג המשאית הפצוע הועבר לבית החולים בילינסון בפתח תקווה והמשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.
הוגבל גיל כניסת המוסלמים בהר-הבית לחמישים ומעלה ולבעלי תעודת זהות כחולה
18 יולי 2014
המשטרה החליטה להגביל היום את גיל כניסת המוסלמים הנכנסים להר-הבית לחמישים ומעלה ולהתירה לבעלי תעודת זהות כחולה בלבד. בשעות הבוקר התפרעו עשרות צעירים ערבים במתחם הר-הבית וידו אבנים לעבר שוטרים שהדפו אותם תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות.
אזרח ישראלי היה על המטוס המלזי שהופל אתמול
18 יולי 2014
נמשכת חקירת נסיבות התרסקות המטוס המלזי שהופל אתמול בשמי אוקראינה. בין מאתים תשעים וחמישה ההרוגים היה גם האזרח הישראלי איתן אבנון ז"ל שהיה בדרכו לחתונה של חבר וכאמור מצא את מותו בהתרסקות המטוס המלזי בשמי אוקראינה.
גורמים דיפלומטיים קוראים לישראל להימנע משהות ממושכת ברצועת עזה
18 יולי 2014
מזכ"ל האו"ם באן-קי מון ושר החוץ קרי קראו לישראל להימנע מפעילות ממושכת בשטח רצועת עזה שתסכן את חייהם של חפים מפשע, וירדן קראה לכינוס מועצת הביטחון של האו"ם.
למרות הפעולה הקרקעית חמאס ממשיך לירות
18 יולי 2014
חמאס ממשיך בירי הרקטות לעבר ישראל, למרות הפעילות הקרקעית הפוגעת בתשתיות הטרור בשטח הרצועה, ובשעה האחרונה נשמעו אזעקות בישובים רבים בנגב ובהם דימונה, ערד ירוחם ובאר-שבע, ובערים הסמוכות לרצועת עזה ובהם הערים אשדוד, אשקלון, וישובי המועצות האזורית אשכול וחוף...
חייל צה"ל – איתן ברק – נהרג מאש כוחותינו
18 יולי 2014
חייל צה"ל נהרג הלילה במהלך פעילות מבצעית בצפון רצועת-עזה. הודעה נמסרה למשפחתו של החייל. מחקירה ראשונית בצה"ל עולה כי החייל שנהרג נפצע אנושות מאש כוחותינו בשל טעות בזיהוי במהלך הכניסה הקרקעית לשטח רצועת-עזה ונסיבות האירוע נחקרות.
הושגה שליטה על היעדים העיקריים בשלב הראשוני של הפעולה הקרקעית
18 יולי 2014
כוחות צה"ל גדולים פועלים במשולב בכל מרחב רצועת עזה ובמהלך הלילה השיגו הכוחות שליטה על היעדים העיקריים של השלב הראשוני של הפעולה הקרקעית בעומק רצועת-עזה.
ירדן פנתה למועצת הביטחון של האו"ם בגלל הפעילות בעזה
18 יולי 2014
ירדן העבירה בקשה לאו"ם לכינוס מועצת הביטחון של הארגון לדיון על החרפת פעולות הצבא הישראלי בשטח הרצועה. גם השלטונות במצרים, שהאשימו את חמאס בכשלון יזמת הפסקת-האש גינו את המבצע הקרקעי של הצבא הישראלי בשטח רצועת-עזה.
פיקוד העורף הרחיב את ההנחיות האוסרות על התכנסות והתקהלות של יותר מאלף איש
18 יולי 2014
פיקוד העורף הרחיב את ההנחיות האוסרות על התכנסות והתקהלות של יותר מאלף איש גם לטווחים המרוחקים כשמונים קילומטרים משטח רצועת עזה ובהם אזורי השפלה, ירושלים, וגוש דן.
הופסקו העבודות החקלאיות בטווח של שלושה קילומטרים מגדר המערכת
18 יולי 2014
על פי הנחיות צה"ל הופסקו העבודות החקלאיות בטווח של שלושה קילומטרים מגדר המערכת בגבול רצועת-עזה בשל החשש לירי רקטות ופצמ"רים על ישובי האזור.
דובר צה"ל קרא לתושבי עזה להתפנות מבתיהם
18 יולי 2014
דובר צה"ל תת-אלוף מוטי אלמוז ערך אתמול תדריך לעיתונאים בבסיס הקריה בתל-אביב סמוך לכניסת כוחות צה"ל לעומק רצועת-עזה, וקרא לתושבי הרצועה להתפנות מהאזורים אותם בכוונת צה"ל להתקיף בעוצמה, והוסיף גם חידוד בטיחותי חשוב לאזרחי ישראל בשל התרחבות...
הקבינט והממשלה יתכנסו הבוקר לדיון בפעולה הקרקעית
18 יולי 2014
הקבינט המדיני צפוי להתכנס הבוקר לדיון נוסף על הפעולה הקרקעית בעזה, ובמהלך היום צפויה גם ישיבת ממשלה מיוחדת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו