כ״ב בתשרי תשע״ה – אוקטובר ב16, 2014

חשד: ערבים הציתו סוכה בירושלים
16 אוקטובר 2014
בטיילת ארמון הנציב הוצתה סוכה ציבורית, עדי ראיה דיווחו כי שני ערבים הציתו את הסוכה
הקפות שניות והכנסת ס"ת תוררה בפונוביז'
16 אוקטובר 2014
המוני בית ישראל חגגו בחג בבתי הכנסיות בחצרות החסידויות ובישיבות את שמחת תורה, במהלך הערב מתקיימות הקפות שניות במאות מוקדים ברחבי הארץ במרכזי החסידויות והכילי הישיבות מתאספים עמך בית ישראל להקפות שניות ולהמשך שמחת החג הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף הגיע...
אבו מאזן: אפעל להצטרף ביה"ד בהאג
16 אוקטובר 2014
יושב ראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, אומר כי קיבל מארצות הברית בקשה לדחות עד תחילת השנה הבאה את בקשתו למועצת הביטחון של האו"ם לסיום הכיבוש הישראלי בשטחים, אבו מאזן מתח ביקורת על הבקשה ואיים כי הפלשתינים יצטרפו לבית הדין הבין-לאומי בהאג בכדי שיוכלו...
איש כוחות הביטחון נפל לבולען ברחוב נורדאו בבני ברק,
16 אוקטובר 2014
איש כוחות הביטחון נפל לבולען ברחוב נורדאו בבני ברק, מתנדבי איחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל משבר ברגלו.
ערבים יידו בקבוקי תבערה בירושלים
16 אוקטובר 2014
ערבים יידו בקבוקי תבערה בסילוואן לעבר רכב פרטי וניידת משטרה. אחד מהבקבוקים התלקח על הרכב הפרטי, נגרם נזק קל, אין נפגעים.
המשטרה תגביל את גיל כניסת המוסלמים להר הבית
16 אוקטובר 2014
המשטרה תגביל מחר את גיל כניסת המוסלמים להר הבית לאור כוונות של ערבים להפר מחר את הסדר בהר, ורק גברים מגיל 50 ומעלה יורשו להיכנס ונשים בכל גיל.
אֲשׁוֹרֵר שִׁירָה לִכְבוֹד הַתּוֹרָה • הקפות שניות בראשות הראשל"צ
16 אוקטובר 2014
צפו בתמונות ממעמד הקפות שניות והריקודים לכבודה של תורה בהיכל ישיבת 'אהל יוסף' שבראשות הגאון רבי עובדיה יוסף שליט"א • אביו של ראש הישיבה מרן הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף הופיע בהיכל הישיבה ורקד לכבוד התורה עם התלמידים עמלי התורה
נער פלשתיני נהרג מאש צה"ל ברמאללה
16 אוקטובר 2014
נער פלשתיני נהרג מאש צה"ל במהלך ההפגנות אלימות של פלשתינים סמוך לרמלאללה,
אבו מאזן: אם חמאס יזכו בבחירות אתפטר
16 אוקטובר 2014
יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר בראיון לכלי תקשורת מצרי כי אם חמאס יזכה בבחירות הכלליות האמורות להתבצע בשטחי יהודה, שומרון ועזה, כחלק מהסכם האחדות בין ארגוני הטרור פתח וחמאס – הוא יעביר לידיו את מפתחות השליטה ברשות הפלסטינית. אבו מאזן אמר...
2 נשים נפצעו בתאונת פגע וברח
16 אוקטובר 2014
שתי הולכות רגל נפצעו באורח בינוני בתאונת פגע וברח בחדרה,
חברות חדשות למועצת הביטחון של האו"ם
16 אוקטובר 2014
למועצת הביטחון של האו"ם יצטרפו החל מהראשון בינואר ספרד, ונצואלה, מלזיה, אנגולה וניו זילנד המדינות יכהנו בתפקיד בשנתיים הבאות. מועצת הביטחון של האו"ם מונה חמש עשרה חברות, מתוכן חמש מדינות קבועות ארצות הברית, רוסיה, בריטניה, צרפת וסין.
המונים כעת בהקפות שניות ברחבי הארץ
16 אוקטובר 2014
המוני בית ישראל חגגו בחג בבתי הכנסיות בחצרות החסידויות ובישיבות את שמחת תורה, במהלך הערב יתקיימו הקפות שניות במאות מוקדים ברחבי הארץ.
3 ישראלים נהרגו במפולת שלגים בנפאל
16 אוקטובר 2014
שלושה ישראלים נהרגו וקיים חשש לחייו של ישראלי נוסף במפולת שלגים שפקדה את הרי ההימאליה שבנפאל, הישראלים שנהרגו הם, תמר אריאל בת 25 ממשואות יצחק נווטת בחייל האוויר אגם לוריא בן 23 מקיבוץ יפעת ונדב שהם, בן 30 ממושב הושעיה כתבינו שלמה ריזל מוסר כי שעות ספורות...
כיסה את סוכתו מפני הגשם ונפל מגובה
16 אוקטובר 2014
אדם בשנות הארבעים לחייו נפצע באורח קשה בערב החג ברחוב יונה בירושלים לאחר שנפל מגובה בעת שכיסה סוכה בכדי להגן עליה מפני הגשם.
ילדה סבלה מקשיי נשימה בעקבות הדברה
16 אוקטובר 2014
במהלך החג פונתה לבית חולים ילדה הסובלת מקשיי נשימה כתבינו בנצי לייזרוביץ מוסר כי בבית הוריה בשכונת רמות בירושלים בוצע ריסוס נגד מזיקים צוותי ניטור ערכו בבית בדיקות במהלכם נמצא כי אין הצטברות של חומר רעיל בדירה.
ערבים יידו בקבוקי תבערה בירושלים
16 אוקטובר 2014
ערבים יידו ארבעה בקבוקי תבערה בשכונת נוף ציון בירושלים והתלקחו במקום. איש לא נפגע, אך נגרם נזק לרכב חונה לבניין.
שוטר נפצע באורח קל עד בינוני בהתפרעויות בירושלים
16 אוקטובר 2014
שוטר משמר הגבול נפצע באורח קל עד בינוני בהתפרעויות של ערבים בשכונת ראס אל עמוד בירושלים כתבינו לענייני משטרה בנצי לייזרוביץ מוסר כי עשרות ערבים בהם ילדים יידו אבנים וירו זיקוקים לעבר בתים של יהודים בשכונה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו