ב׳ בתשרי תש״פ – אוקטובר 1, 2019

לקראת החזרת המנדט? נתניהו ייפגש היום עם ראשי בלוק הימין-חרדים
01 אוקטובר 2019
ראש הממשלה נתניהו ייפגש הבוקר עם ראשי סיעות בלוק המחנה הלאומי. גורם בליכוד: "נתייעץ מחר ונחליט אם להחזיר את המנדט". בכחול לבן ביטלו את הפגישות המתוכננות למחר עם הליכוד, "למה שנעזור לו להוריד את השימוע מהכותרות?"
ברקע פגישה שבוטלה בין רוחאני לטראמפ: פוטין נפגש עם רוחאני
01 אוקטובר 2019
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ונשיא איראן חסן רוחאני הגיעו בשבוע שעבר להבנות לחידוש השיחות בעקבות תיווך צרפתי, אך לבסוף טהרן נסוגה לאחר שהתגלעו חילוקי דעות בין הצדדים. כך דיווח אתר החדשות האמריקני "פוליטיקו"
דוהרים לבחירות? כחול לבן ביטלו את פגישת נתניהו - גנץ
01 אוקטובר 2019
המשבר במגעים להרכבת הממשלה מחריף: בכחול לבן הודיעו כי "לא בשלו תנאי הסף למפגש יעיל נוסף של צוותי המו"מ" – וביטלו את הפגישה שתוכננה להיערך מחר. גם נתניהו וגנץ לא ייפגשו: האם בליכוד יקדימו את החזרת המנדט לנשיא?
ארגנטינה: בית קברות יהודי הושחת על ידי אלמונים - מצבות נותצו
01 אוקטובר 2019
אנטישמיות בבואנוס איירס שבארגנטינה: בית קברות יהודי באזור הושחת על ידי אלמונים. קיר המקיף את בית הקברות נהרס, כמה מצבות נותצו, ולוחות ברונזה שהיו חלק ממצבות נגנבו. נשיא הארגון היהודי AMIA, מסר: "מלאים בכאב וחרדה"
הרשימה המשותפת ליועמ"ש - לחקור את פציעת המחבל • סיכום חדשות החג
01 אוקטובר 2019
הרשימה המשותפת, שרוב חבריה המליצו לנשיא על בני גנץ, הגישה פנייה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לחקור את המעורבים בפציעת המחבל שנעצר ע״י שב״כ לאחר שהיה מעורב בפיגוע בו נרצחה רינה שנרב הי"ד • סיכום חדשות החג
נס במהלך החג: סוכל פיגוע דקירה במערת המכפלה
01 אוקטובר 2019
במהלך תפילת החג: סוכל פיגוע במערת המכפלה. נער פלסטיני כבן 15 עורר בהתנהגותו את חשדם של החיילים, בחיפוש שביצעו הלוחמים בתיק בית הספר של הנער נמצאה סכין שהוסלקה בין ספרי הלימוד. הנער נעצר להמשך חקירת גורמי הביטחון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו