בריטניה: זכה ביותר ממאה מיליון דולר ולא הגיע לקבל את זכייתו

מאז ההגרלה ניסו בחברת ההגרלות שוב ושוב למוצאו ולהעניק לו את זכייתו ביושר וכדין, אך האיש לא הופיע, החברה אף פרסמה שלטי חוצות המבקשת מכל המשתתפים לבדוק שוב את טופסי ההגרלה שבידיהם אולי הם הזוכים המאושרים

האמרה הבינלאומית אומרת, ולפמעים גם בצדק, 'נותנים לך? קח!, אבל לא כך התנהג אזרח בבריטניה, אפילו תלו שלטים עם אותיות קידוש לבנה הקוראים לו לבוא ולקבל מעל מאה מיליון דולר, אך הוא לא הופיע, הכסף הועבר לצדקה.

קרא עוד:

[postim]

הדרמה שמסעירה את כלי התקשורת בבריטניה ובכל רחבי העולם החלה לפני כחודשיים כאשר אזרח בריטי נכנס לביתן של חברת הגרלות הלוטו המקומית באיזור הרפורדשייד שבבריטניה, ובכדי להשתתף בהגרלת לוטו הוא מילא טופס הימור כנהוג, הוא ניחש נכונה את כל הספרות הנדרשות,ויחד עם עוד מנחש אזרח בלגי, הם זכו בהגרלה וכל אחד מהם אמור לקבל מעל שישים ושלושה מיליון לירות שטרלינג, שזה מעל  מאה מיליון דולר.

מאז ההגרלה ניסו בחברת ההגרלות שוב ושוב למוצאו ולהעניק לו את זכייתו ביושר וכדין, אך האיש לא הופיע, החברה אף פרסמה שלטי חוצות המבקשת מכל המשתתפים לבדוק שוב את טופסי ההגרלה שבידיהם אולי הם הזוכים המאושרים, כאשר הסלוגן בשלטים הוא 'זה יכול להיות אתה', אך ללא הועיל הזוכה לא הופיע.

אתמול בלילה היה המועד האחרון לבקשת הזכייה, ולאחר ההפסד הצורב של האיש אשר עדיין לא מודע להון הגדול אשר היה בידו יצא דובר חברת ההגרלות ואמר 'התרענו בקשנו אפילו התחננו לתת את הפרס לזוכה, פרס שמגיע לו בזכות וביושר, כעת תם הזמן הקצוב לבוא ולאסוף את הזכייה הגדולה, והכסף יועבר למטרות צדקה וחסד לרווחת הקהילה', סיים הדובר את הפרשייה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו