מאת Gage Skidmore from Peoria, AZ, United States of America - Donald Trump, CC BY-SA 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=51184936

העוצמה של טראמפ: הספאק שמתמזג לרשת החברתית החדשה מזנק 400%

מניית חברת ה-SPAC ששמה Digital World Acquisition Corp, מזנקת ומכפילה את שוויה פי 4 אחרי הדיווחים כי נשיא ארה"ב לשעבר רוצה להנפיק דרכה בבורסה את הרשת החברתית החדשה שהוא מקים, כתחרות לפייסבוק וטוויטר שחסמו אותו

מניית חברת ה-SPAC ששמה Digital World Acquisition Corp (סימול: DWAC) מזנקת בכ-400% במחזור גבוה בניו יורק גבוה בעקבות דיווח כי נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ מתכנן להשתמש בחברה כפלטפורמה לרשת חברתית חדשה. בהמשך, העליה התמנתה מעט, ל-360%.

הרשת החברתית החדשה שמתכנן טראמפ תיקרא "TRUTH social" ולדבריו "היא תעמוד בפני העריצות של חברות הביג-טק", אחרי שהוא נחסם על ידי פייסבוק וטוויטר בטענה כי הסית לאלימות.

החברה החדשה של טראמפ, Trump Media & Technology Group , פרסמה היום הודעה לפיה "DWAC חתמה על הסכם מיזוג שייצא לפועל בכפוף לאישור בעלי המניות שלה והרגולטורים" – מה שהוביל לזינוק במחירה.

כעת השווי של חברת הספאק, שלד בורסאי דרכה אפשר להנפיק בצורה מהירה ובלי בירוקרטיה מיותרת חברות חדשות בבורסה, עומדת על 1.5 מיליארד דולר. מכיון והחברה טרם הוקמה, השווי היחיד שלה ומה שגרם לזינוק המטורף, הוא השם דונלד טראמפ.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מדהים ביותר

בעל רגש מיוחד

אין כמוהו במגזר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו