סן פרנסיסקו: הסופרמרקט הכשר היחידי בעיר יסגר בקרוב

הקהילה היהודית בסן פרנסיסקו תאלץ להיפרד מהסופר הוותיק שהוקם לפני כ-65 שנים ועתיד להיסגר בתוך חודשיים לאחר שנוצר מצב שהרווחים הזעומים שהופקו ממנו לא הצדיקו את אחזקו עם העלויות הגבוהות הנדרשות לשם כך.

מנהלת הסופר החליטה לסגור אותו בתוך כחודשיים לאחר שאחזקתו הפכה לבלתי משתלמת כלכלית. זאת לאחר 65 שנים בהם היה המשווק היחידי בכל העיר שמכר מוצרים כשרים.

קרא עוד:

[postim]

גב' פיינה אברוטינה, שמנהלת את החנות כבר במשך 10 שנים סיפרה כי החנות נפתחה לפני כ-65 שנים ובמשך שתי הדורות האחרונים היא בבעלות משפחתה. לטענתה, במהלך השנים האחרונות הסופר לא מצדיק את העלויות הגבוהות שדרושות לאחזקתו והרווח הזעום לא מצדיק להשאירו פתוח. ולכן החליטה לסגור אותו. הליך הסגירה יושלם בתוך כחודשיים.

בקהילה החרדית קיבלו בעצב את הידיעה על סגירת הסופר אך הם מתנחמים בעובדה שיש להם את הרשת הגדולה 'Costco and Trader Joes' שגם היא מוכרת מוצרים כשרים רבים.

רב הקהילה היהודית בעיר, הרב שלמה זרחי אמר שסגירת הסופר זו אבידה לקהילה היהודית בעיר. הרב אף סיפר כי הוא מכיר את בעלת החנות שהייתה תמיד מעניקה ותורמת לנזקקים והכל בשמחה ומאור פנים ואף הבטיחה להמשיך במנהגה למרות סגירת הסופר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו