ביקוש רב למוצרי 'בשורה' בשחיטה המהודרת של בד"ץ 'ישא ברכה' ובד"ץ 'פעולות צדיק'

מוצרי העוף של 'בשורה' הינם גלאט בית יוסף תחת השגחת חברי הבד"ץ הרבנים הגר"י יוסף שליט"א, הגר"י רצאבי שליט"א והגר"י ברדא שליט"א

בקרב קהילות בני התורה נרשם לאחרונה ביקוש רב למוצרי הבשר והעוף של 'בשורה' מהשחיטה המהודרת של בד"ץ 'ישא ברכה'– מיסודו של הראשון לציון הגאון רבי מרדכי אליהו זצ"ל – העומד בראשות הרבנים הגאונים רבי יעקב יוסף שליט"א, רבי יצחק ברדא שליט"א ורבי יצחק רצאבי שליט"א העומד אף בראש בד"ץ 'פעולות צדיק'.

קרא עוד:

[postim]

צוות השוחטים, הבודקים והמשגיחים הם כולם תלמידי חכמים מובהקים ויראי שמים הבקיאים בכל מכמני הכשרות ועל כן השחיטה הינה שחיטה מהודרת מאוד למהדרין מן המהדרין, על פי כל החומרות. בדיקת הסכין נעשית על ידי הגאון רבי יוסף כהן שליט"א, אשר כל סדר השחיטה מפוקח על ידו, וכל עוף בנפרד נבדק ביסודיות בריאות ובצומת הגידין.

גם כל הליך ההכשרה והאריזה נעשה ביסודיות על ידי צוות משגיחים נוסף, תלמידי חכמים ויראי שמים, טרם תחילת ההכשרה מנוקים העופות בצורה יסודית ורק לאחר מכן מתחיל תהליך ההכשרה והמליחה. אריזת העופות נעשית חותם בתוך חותם, בחדר נפרד על ידי צוות נפרד של משגיחים יראי שמים, על פי כל הדקדוקים הנחוצים על פי ההלכה. הרבנים הגאונים בדקו כל פרט ופרט במשחטה ושוחחו עם המשגיחים והשוטחים במקום, אשר נמצאים במשך כל ימות השנה וזמני השחיטה תחת השגחתם המהודרת.

בבד"ץ 'ישא ברכה' דואגים לשלום הציבור ומעבר לנהלי הכשרות המחמירים קודם השחיטה מנוקה המפעל ביסודיות וכל ההליך מתבצע בסטריליות רבה, הן מבחינת איכות העופות, מריטת הנוצות, ניקיון העופות וכדומה. כל העופות שנשחטו מאוחסנים במקררים נעולים כאשר רק המשגיחים מחזיקים במפתחות ומאשרים את שיווק העופות.

בחודשים האחרונים, לאור הביקוש הרב שנוצר בני התורה והאברכים, גבר קצת ההזמנות של ישיבות ומוסדות רבים למוצרי בשר ועוף שנשחטו תחת ההשגחה המהודרת של בד"ץ ישא ברכה', והם משווקים ישירות למוסדות ולחנויות אטליז פרטיות ברחבי הארץ.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

האם יש מאחינו הספרדים שנכנסים לאתר, למי יש צורך בכתבה זו????????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו