למקצוענים בלבד: 'פרוג' משיקה מסלול לימוד 'עיצוב פנים'

המכללה המקצועית 'פרוג' פותחת מסלול לימודים חדשני בתחום העיצוב, שישלב שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברות 'טמבור' ו'נגב' | הקורס יכלול 530 שעות אקדמיות, ויועבר על ידי מקצוענים מהשורה הראשונה העובדים בתחום | ב'פרוג' מדגישים: תנאי הקבלה והמיון – יישמרו גם בקורס זה

מכללת 'פרוג' רכשה לעצמה בשנים האחרונות מעמד של מרכז הכשרה ייחודי במינו, לא עוד מכללה ללימודי עיצוב, אלא מקום לימודים מקצועי, איכותי וחדשני, המסייע לבוגריו בהשמה במקום עבודה בשיעור גבוה, המספק מרצים ומורים ברמה גבוהה במיוחד, והמשתמש במתודיות הוראה חדשניות ופורצות דרך בתחומי העיצוב והתקשורת החזותית.

קרא עוד:

[postim]

המכללה מציעה את הלימודים בתחומים הללו במתכונת מקצועית ומתקדמת, כזו שזכתה לציונים גבוהים הן ממשרד התמ"ת והן מהגופים המקצועיים השונים בתחום.

לאור הצורך שהתעורר בשוק, החליטו ב'פרוג' להשיק מסלול לימודים חדש, שיתמקד ב'עיצוב פנים' מתקדם, המסלול ישלב חוויה לימודית עשירה עם הצורך המתפתח בשוק למומחיות כזו.

מסלול הלימודים יכלול הכשרה מקצועית מתקדמת ומקיפה, הענקת כלים בסיסיים ומתקדמים לתכנון חללים פרטיים ומסחריים, היכרות עם התרבות העיצובית המתפתחת, שרטוט ידני וממוחשב ככלי להמחשת הרעיונות וככלי חשיבתי בבניית הקונספט, עבודות התנסות והשתתפות בפרויקטים מאתגרים. כל זאת בריכוזו של מר ניצן הורביץ, בוגר לימודי אדריכלות ועיצוב פנים ובוגר לימודי המשך במחלקה לעיצוב תעשייתי "אסכולה". מרצה בתחום העיצוב במס' מכללות בארץ. מעצב פעיל משנת 1998.

במסגרת הלימודים משיקה 'פרוג' שיתוף פעולה ייחודי במינו עם שתי חברות גדולות בתחום: 'טמבור' ו'נגב'. החברות הללו יעבירו כל אחת קורס ספציפי לתלמידי המגמה – בתחום בו הן עוסקות, שיעשיר את חווית הלימוד באופן משמעותי, וימחיש את הלימוד באופן ויזואלי ומקצועי, בכלים המעשיים שבידי החברות הללו.

בכלל, הקורס כולו יתמקד בפן המעשי, ויערך בשילוב צמוד של תיאוריה ופרקטיקה לכל אורך הדרך, סגל ההוראה שצורף למגמה מורכב כולו מאדריכלים ומעצבים בכירים הפעילים ומוכרים בתחום – שיביאו את ניסיונם העשיר מהשטח אל התלמידים.

המסלול היוקרתי יכלול 530 שעות לימודים אקדמיות בתחום (מלבד שעות תרגול כיתתי), והוא מציב רף גבוה בשילוב של טכנולוגיות מתקדמות במסגרת הלימודים.

עם זאת, ב'פרוג' מדגישים כי גם למגמה זו יישמרו תנאי הקבלה הנוקשים והמקצועיים המקובלים זה מכבד כסטנדרט ב'פרוג'. ורק תלמידים שיעברו את מבחני המיון הקפדניים, ויוכיחו

את התאמתם המרבית לעיסוק בתחום, וליצירת נבחרת איכותית של תלמידים – יזכו להתקבל לקורס.

ב'פרוג' מציינים כי מאז פתיחת הרישום נוצר כבר גרעין ראשוני מקצועני העונה על הדרישות הללו, אשר עבר בהצלחה את מבחני המיון, אליהם, כאמור, יצטרפו תלמידים נוספים שיוכיחו שהם עשויים מהחומרים הנדרשים למקצוענות.

אם אתה מרגיש שייך ל'נבחרת', אם אתה חושק בלימוד מקצועי ולא מתפשר שיבטיח לך קריירה מכובדת בתחום עיצוב הפנים – זה הזמן להירשם ולהצטרף לאתגר, כהשתדלות הראויה ללימוד מקצוע המספק פרנסה בכבוד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו