כישלון לרמי לוי תקשורת? גייסה 2,000 לקוחות בלבד

נראה שכניסתו של רמי לוי לשוק הסלולר לא עשתה מהפכה, כפי ההערכות המוקדמות • הצרכן החרדי ממודר, והישראלי המצוי מעדיף את החשבונית הקבועה

רמי לוי גייס יותר מ-2,000 לקוחות לשירותי הסלולר שלו תוך פחות משבועיים. כך מדווח 'גלובס'. ההערכה היא כי לוי גייס מאות לקוחות שרכשו סלולרי עם הקידומת 055.

עוד בנושא:

[postim]

לפני כשבוע, כתב JDN סקר את עמדות המכירה של רמי לוי תקשורת בירושלים וגילה כי העמדות ריקות. מתוך כ-8 עמדות בסניף ברחוב כנפי נשרים, רק עמדה אחת הייתה מאוישת עם לקוח.

לשאלתו, נאמר לו כי נכון לרגע זה יש מכשיר אחד בלבד למכירה, ובקרוב צפויים להגיע מכשירים נוספים.

מחיר השיחות לצרכנים שלא מרבים לדבר, עשוי לסייע ללוי לגייס לקוחות קטנים, אך בינתיים נדמה כי הישראלי המצוי מעדיף לשלם סכום קבוע מראש ולקבל חבילה הכוללת דקות, הודעות טקסט וחבילת אינטרנט מוגדרת מראש.

בנוסף, לקוחות מתלוננים כי מהירות הגלישה ברמי לוי תקשורת נמוכה מהמתחרות, ומעדיפים את הישן והטוב, עם מהירות גלישה מוגברת.

בינתיים, לוי לא מספק שירות לצרכן החרדי וטרם קיבל אישור מועדת הרבנים לענייני תקשורת. בראיון לתקשורת החרדית אמר לוי כי בקרוב הוא מתכוון להשיק שירות גם למגזר החרדי.

האם כניסתו לשוק עשתה מהפכה בענף הסלולר? בינתיים, התשובה היא חד משמעית: לא.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו