למכירה: 'בטר פלייס' או חלקים ממנה…

החברה המזוהה יותר מכל עם מיזם הרכב החשמלי שהגיעה לחדלות פירעון לפני שבועות אחדים, מוצעת למכירה, כמקשה אחת או חלקים שונים מתחומי הפעילות שלה | גורמים המקורבים למפרקים מספרים על 25 הצעות שונות לרכישת החברה

מאמינים ברכב החשמלי? – שי אגסי האמין בו בכל מאודו אבל זה לא עזר לו והחברה שהקים בעשר אצבעותיו פשטה את הרגל. כעת מוצעת החברה למכירה לכל המרבה במחיר, וכך, אולי, תצליח החברה להחזיר חלק מחובותיה ותמשיך לפעול בשוק הרכב ומי יודע: אולי בעתיד ניווכח כי מי שירכוש אותה עכשיו עשה את עסקת חייו, והרכב החשמלי יעלה על הכביש ויתפוס תאוצה?

קרא עוד:

[postim]‬‏

על פי הפרסומים מציעים עורכי הדין הממונים מטעם בית המשפט על הליך פירוקה של החברה למכירה את החברה או חלקים ממנה. אם ימצא רוכש שיאות לקנות את חברת בטר פלייס בשלמותה, מה טוב. אם לא, הרי החברה תימכר חלקים חלקים. המפרקים מציעים למכירה מקטעים מפעילות החברה: פעילות מערך הטענת עמודי החשמל; תחנות החלפת הסוללות; מלאי הרכבים והסוללות שבחברה; חלקי חילוף המצויים במחסניה; ציוד בקרה ושליטה; וכן משרדיה של החברה המושכרים מחברת 'אמות'. כמו כן מוצעים ל כירה המוניטין של חברת בטר פלייס, למרות שלא ברר כמה שווים המוניטין שנפגמו עד מאד במהלך אירועי השבועות האחרונים.

מפרקי החברה יודעים לספר על לא פחות מ-25 הצעות רכש שונות שקיבלו מאז נודע על שהיא מוצעת למכירה והם בודקים את כל ההצעות בתשומת לב ראויה.
קשה לנחש כיצד תסתיים הפרשה, אולם אפשר ובעתיד, לאחר שבטר פלייס תירכש ורכביה יוצעו למכירה במחיר מוזל, והיא גם תשכיל להתפטר משיטת התמחור הנוכחית שהנהיגה ולפיה הנהג משלם על כל קילומטר של נסועה – ייתכן והיא תהפוך לרווחית לאחר שמחיר החשמל יהיה זול יותר ממחיר תדלוק.

במצב הנוכחי, לפיו הרכבים היו יקרים ולא נוחים, מחיר התפעול היה גבוה והרכב לא הצליח לנסוע מעל למאה קילומטר ללא הטענה נוספת – קשה לראות את החברה מתרוממת וממשיכה לפעול.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו