לפיד חגג לפני שבועיים ואז הודיע ראש העיר: "אני לא חותם"

לפני כשבועיים הודיע שר האוצר יאיר לפיד בראש העין עם "חיוך מרוח" על פניו כי הוא חותם על "הסכמי הגג" לבניית כ- 15 אלף דירות. אולם בינתיים כמו שאר התנהלותיו של שר האומר, נשאר רק רוח • היום הצהיר ראש עיריית ראש העין : "עדיין לא חתמנו על ההסכם. כשנראה את השורות התחתונות והמילים הקטנות, אז אחליט אם חותמים או לא".

ראש עיריית ראש העין, שנכנס עתה לתפקידו, מר שלום בן משה אמר היום (ה'): "אני מצפה מהממשלה לעמוד במה שהיא אומרת ושתממן את מלוא העלות של מבני הציבור, מבני החינוך וכו'. בהתחלה הסתבר לי שמשרדי הממשלה משלמים רק 60% מהעלות, וזה אומר ששאר העלויות ייפלו על התושבים. לכן, אמרתי לממשלה שאני לא מוכן. תממנו מלא, והממשלה הבטיחה לי את זה".

קרא עוד:

[postim]

היום היא יומה האחרון של ועידת איגוד התאגידים העירוניים המתקיימת באילת.

בן משה התייחס בדבריו להסכמי הגג  אשר נמצאים בהליכי חתימה מול משרד השיכון, רמ"י והאוצר והצהיר כי מבחינת העירייה לא מדובר בהסכם סופי וחתום: "אם לא, אני לא חותם. עדיין לא חתמנו על ההסכם. כשנראה את השורות התחתונות והמילים הקטנות, אז אחליט אם חותמים או לא".

כפי שזכור, לפני כשבועיים נערך טקס חגיגי במעמד שרי השיכון והאוצר ומנהל רשות מקרקעי ישראל שם הכריזו על חתימת הסכמי הגג. דבריו של ראש העיר החדש מעידים כי טרם נסגרו כל הקצוות בהסכם, ומדובר בבלון נפוח.

גם יצחק (בוז'י) הרצוג, יו"ר האופוזיציה, אשר השתתף בוועידה התייחס לסוגיית משבר הדיור: ואמר כי הכישלון הכלכלי הכי גדול של הממשלה הזו והממשלה הקודמת הוא משבר הנדל"ן.

לדבריו של הרצוג, משבר הנדל"ן מבטא את החוליים הרעים של החברה הישראלית. רשות מקרקעי ישראל הגיעה לרמת כוחנות בלתי מתקבלת על הדעת והוא מחושק בכל מיני חוקי מכרזים וחוקים אחרים, שמייצרים גוף משתק במקום גוף מוביל.

"במכרזים בשוק החופשי של רשות מקרקעי ישראל, המחירים הם מטורפים. אני מתכוון ללכת למהלך חזק של חקיקה בתחום שיחייב את רמ"י להוריד את מחירי הקרקע. האוצר מסתכל על העניין הזה רק מהזוית הכלכלית ולרגע לא מהזוית החברתית. זה עניין של רצון ותפיסת עולם. לא ייתכן מצב שבו רמ"י היא פרה חולבת. נקודה", אמר הרצוג.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בבקשה תפסיקו לשים את התמונה שלו
אסור להסתכל בפני רשע

כרגיל. לפיד הברברן קורא מהטלפרומטר את מה שהוא כתב לעצמו בשגיאות כתיב ושגיאות קרי וגם… שגיאות הבנה מציאותית.
התרסקות נעימה…

ולפני שבר גאון

הנאום של היטלר-ז"ל, והנאום של לפיד-ימ"ש, שתיהם דיברו על הבעיה של החרדים שהם לא עובדים

איך מכינים בקבוק תבערה? הוא מורכב מבקבוק זכוכית ממולא בנוזל דליק, על פי רוב דלק או כוהל,וסמרטוט התחוב בפיית הבקבוק. הוא מופעל על ידי הצתת הסמרטוט וזריקת הבקבוק . עם הנפילה והפגיעה בקרקע מתנפץ הבקבוק,והנוזל הבוער נשפך,וגורם לבעירתו.

תשובה לכל רשעי ישראל : להפסיק לדבר! צריכים לעשות , ומיד – חבל על כל רגע, הם רוצים הוכחה מי מפרנס את מי ? בבקשה , צריכים להציע לרבותינו שליט"א שניקח כמה חברות גדולה שהם חיים מהמשפחות חרידות בעיקר למשל כמו אוסם, עלית, אנגל, וכדו' שיאסרו גדולי ישראל שאסור לקנות מהם כלום , והרי כולם שומרים על צוים של רבותינו הק' שליט"א , ונראה שבתוך חודש חדשיים שהחברות הגדולות האלו כולם נופלים והם כבר יעשו הצעקות בשבילנו, אפי' שהם יצליחו לעשות משהו לחזור אליהם יהי' צריך בתנאי שהם נותנים חלק מרוחיהם להישבות הק' ולהכוללים, כמו שהם נותנים לכל השטיות ולכל רשעי ישראל, וזהו יהי' אחד על אחד , ונראה איך הם כולם צועקים , ואל אלו עוד יתוספו עוד חברות שיקבלו אזהרה שהם הבא בתור, והם גם יתחילו לרעוד , ויראו כולם כוחם של היהדות החרידית כולם ביחד, ועי"ז היש"ת ישלח לנו ישועתו בתנאי שנלך כולנו ביחד אמן כיה"ר אמן ואמן.

לדעת: שכל יהודי שיושב ועוסק בתורה, כל רגע שהוא לומד הוא עושה על ידי לימודו הרבה יותר ממה שכל הצבאות בעולם ביחד לא מסוגלים לעשות לעולם ועד. ..עם ישראל חייבים שיהיה בהם תלמידי חכמים אמיתים. וזה יותר חשוב מהצה"ל בא"י.עם ישראל חייבים חיילים רוחניים וזה מספיק להגנת ארץ ישראל. הלוואי וכל עם ישראל יעסקו בתורה יומם ולילה ואז יבוא המשיח מיד. עם ישראל, חייבים שיהיו בהם תלמידי חכמים. חלק גדול מאלו הרוצים לגייס את תלמידי הישיבות היקרים, עושים זאת מתוך שנאה עמליקי והמן שיש להם לאנשים השומרים תורה ומצוות, הם לא מזרע ישראל, הם אינם יכולים לראות בני אדם ששומרים תורה ומצוות ומצליחים בחיים של אושר ועושר. השונאי ישראל הם לא מזרע ישראל, הם גילגולים מרשעים גדולים מדור המבול ומדור הפלגה וכו', כופרים גמורים בשם ובתורתו, אין להם שום שמץ של נשמת ישראל, גילגולים של גוים גמורים, גילגולים מאותו איש ימ"ש, אבל תראו בסוף שהקב"ה מצילינו מידם…….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו