שר הבינוי יואב גלנט: "העיר חריש תמנה 100 אלף תושבים תוך עשור"

בכירי משרד הבינוי ביקרו היום בעיר חריש כדי להתרשם מקרוב מקצב ההתקדמות הבנייה החדשה • השר גלנט הבטיח: "נפעל ליצור תשתית תחבורה ותעסוקה הולמת לצורך בנייתה של חריש כעיר מודרנית בחלק הצפוני של מרכז המדינה"

שר הבינוי יואב גלנט וצוות המשרד הבכיר ביקרו היום (חמישי) בעיר חריש כדי להתרשם מקרוב מקצב ההתקדמות הבניה החדשה וכדי להנחות על המשך ההתפתחות של העיר.

שר הבינוי ציין בדברי הסיכום במקום כי העיר חריש הינה העיר המשמעותית ביותר הנבנית בישראל מאז בניית העיר מודיעין. "בימים אלה נבנית בעיר 6,000 יח"ד ובקרוב תחל בנייתן של 6,000 יח"ד נוספות. אנו נפעל ליצור תשתית תחבורה ותעסוקה הולמת לצורך בנייתה של חריש כעיר מודרנית בחלק הצפוני של מרכז המדינה, באזור ביקוש מרכזי. המגורים במקום מיועדים בראש ובראשונה לזוגות צעירים מכל רבדי החברה הרוכשים את דירתם הראשונה. אם נפעל נכון, יתגוררו בחריש בשנת 2030 כ-100,000 תושבים, ולכך אנו מכוונים".

קרא עוד:
[postim]

בביקורו של שר הבינוי יואב גלנט, נכחו גם מנכ"ל המועצה המקומית חריש אריק מויאל, יו"ר הוועדה המיוחדת לתכנון ולבנייה דוד מגן, מנהל החטיבה הטכנית במחוז חיפה של משרד הבינוי גנאדי אוסטרובסקי.

חריש 1שר הבינוי יואב גלנט, עם ראש המועצה המקומית חריש יצחק קשת (צילום: ששון תירם)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו