נחתמה הצהרת כוונות לשיתוף פעולה בתחום טכנולוגיות מיטביות בתעשייה בין ישראל לגרמניה

שרי הסביבה של ישראל וגרמניה חתמו על מסמך הצהרת כוונות בכנס חדשנות וקיימות • התהליך יסייע לשיפור וייעול הרישוי הסביבתי ועידוד החדשנות בתעשייה הישראלית

במסגרת כנס חדשנות וקיימות שערך המשרד להגנת הסביבה, לקראת ועידת האקלים בפריז, חתמו השר להגנת הסביבה, אבי גבאי והשרה הגרמנייה להגנת הסביבה ברברה הנדריקס על הצהרת כוונות לשיתוף פעולה בתחום טכנולוגיות מיטביות בתעשייה (BAT), כחלק מתהליך לשיפור וייעול הרישוי הסביבתי ועידוד החדשנות בתעשייה הישראלית.

​ההצהרה שנחתמה בין ישראל לגרמניה תמסד את המשך שיתוף הפעולה בין המשרד להגנת הסביבה לסוכנות הסביבה הפדרלית של גרמניה, הזרוע הביצועית של משרד הסביבה הגרמני.

שיתוף הפעולה בין המשרד להגנת הסביבה וסוכנות הסביבה הפדרלית, החל במסגרת פרויקט ה-Twinning בחסות האיחוד האירופי שהסתיים בתחילת השנה. יישום טכנולוגיות מיטביות בתעשייה הוא כלי חשוב לשמירה על הסביבה, ובפרט לביצוע תהליכים של התייעלות אנרגטית והפחתת פליטות גזי חממה.

כמו כן, בשולי כנס החדשנות והקיימות ערכו שני השרים פגישת עבודה, שבמהלכה הם דנו בשיתופי פעולה אפשריים בתחומי אקלים, אנרגיה וניהול פסולת, בהם סדנה משותפת בנושא ניהול חומרים בישראל בהשתתפות מומחים גרמנים.

צילום: אביעד וייצמן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו