הפתרון למצוקת הדיור? השרים כחלון וגלנט מאיצים הליכים

במסגרת המאמצים להוזיל את מחירי הדיור כפי שהבטיח השר כחלון בבחירות לכנסת העשרים, פרסם השר כחלון קול קורא משותף יחד עם שר הבינוי והשיכון יואב גלנט שבו הם פונים לחברות זרות לבוא לבנות בישראל בשיטה טרומית-מודולרית שיטה שחוסכת חצי שנה מהבנייה ובכך מוזילה את העלויות

במסגרת המאמצים להוזיל את מחירי הדיור כפי שהבטיח השר כחלון בבחירות לכנסת העשרים, פרסם השר קול קורא משותף יחד עם שר הבינוי והשיכון יואב גלנט לחברות זרות שבו הם פונים לבוא לבנות בישראל בשיטה טרומית-מודולרית שיטה שחוסכת חצי שנה מהבנייה ובכך מוזילה את העלויות.

בין הקריטוריונים שגיבשו המשרדים לחברות בכדי שיוכלו להגיע לכאן, הן יצטרכו להציג בפני משרד האוצר והבינוי פרויקטים שכבר סיימו לבנות, הון של לפחות חצי מיליארד דולרים, וניסיון מוכח בבניה מחוץ לארצם.

על פי התכנית, חברות בנייה ישראליות שיזכו בבניית פרוייקטים יחויבו לבנות מלבד את בנייני המגורים גם את התשתיות באזור הפרוקיט, בנוסף יצטרכו להעסיק כקבלן משנה את אחת מהחברות שזכו במכרז לבנייה בישראל וקבלו היתר להעסיק 1000 עובדים.

כזכור, הבחירות האחרונות לכנסת נסובו גם סביב מצוקת הדיור בישראל, והשר כחלון התחייב לפתור את המשבר. לאחר היבחרו של כחלון, הממשלה הקימה את קבינט הדיור שהכריזה -כחלק מהפתרון להאיץ את קצב הבנייה מחמישים אלף דירות לשנה לשבעים אלף.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו