סאן יאנג הציגה לעיתונאים: אופנועי החירום של 'איחוד הצלה'

לבקשת היבואנית, באירוע ההשקה הבינלאומי של דגם ה'ג'וי מקס', הציג אחראי הרכש ב'איחוד הצלה', זאב סופר, את אופנועי החירום ופרש את הפעילות בפני עיתונאים מכל רחבי העולם

יצרנית האופנועים היפנית 'סאן יאנג' חשפה בראשית השבוע בתל אביב את דגמי ה'ג'וי מקס' החדשים שלה, בנפחים 125, 250 ו-300 סמ"ק. מדובר בפעם הראשונה בעולם בו ישראל נבחרת על ידי יצרן רכב מחו"ל לארח השקה עולמית של כלי רכב. באירוע ההשקה ובנסיעות המבחן השתתפו עשרות עיתונאי רכב דו גלגלי ומפיצים מעשרות מדינות בעולם.

בשבועות האחרונים פנה גדי אבירם, מנכ"ל 'מטרו מוטור' – יבואנית 'סאן יאנג' בישראל לזאב סופר, מנהל הרכש והלוגיסטיקה בארגון 'איחוד הצלה', וביקש ממנו להציג באירוע את פעילות יחידת האופנועים של 'איחוד הצלה', במסגרתה פועלים כ-150 מתנדבים המעניקים עזרה ראשונה בקריאות חירום, כאשר ה'אופנולס' משמש כלי יעיל ומהיר בדרך לאותם מקרים. רבים מאופנועים ביחידה הם תוצרת 'סאן יאנג'.

"אופנועי 'סאן יאנג' ידועים ברמת הגימור הגבוהה שלהם ואמינותם והם מסייעים למתנדבים להגיע לכל מקרה חירום במהירות שיא, לעיתים תוך פחות מדקה", מסביר זאב סופר. "אנחנו מערך החירום היחיד בעולם הפועל בסיוע אופנועי 'סאן יאנג', והבחירה של 'מטרו מוטור' בנו כגוף החיצוני היחיד שהציג בהשקה העולמית, מדברת בעד עצמה".

צילום: עוזי ברק

האופנועים של איחוד הצלה  בהשקה העולמית האופנועים של איחוד הצלה  בהשקה העולמית (1) האופנועים של איחוד הצלה  בהשקה העולמית (2) האופנועים של איחוד הצלה  בהשקה העולמית (3) האופנועים של איחוד הצלה  בהשקה העולמית (4) האופנועים של איחוד הצלה  בהשקה העולמית (5) האופנועים של איחוד הצלה  בהשקה העולמית (6) האופנועים של איחוד הצלה  בהשקה העולמית (7) האופנועים של איחוד הצלה  בהשקה העולמית (8) האופנועים של איחוד הצלה  בהשקה העולמית (9)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו