'קלמן V' קיבלו את תקציב הפרסום של דסקל

משרד הפרסום הצעיר שבתוך שנתיים הגיע לעשירייה הראשונה, מתקדם בעלייה | ענק ההלבשה החסידית 'דסקל' העביר את תקציבו מ'דמיון' ל'קלמן V'

אחרי ההצלחה הכבירה במיתוג העצרת תחת סלוגן ומסרים מרכזיים ואחידים, שהתווספה להצלחה התקדימית בכניסתו לעשיריה הראשונה של משרדי הפרסום – 'קלמן V' לא עוצרים.

קרא עוד:

[postim]

תקציב הקמפיין של רשת ההלבשה החסידית 'דסקל' שיעלה לקראת חג הפסח הועבר לידיהם האמונות של אנשי משרד הפרסום קלמן V, זאת לאחר שנים של עבודה עם משרד פרסום 'דמיון'. כמיטב המסורת של המשרד, אנו מצפים למתיחת פנים מרעננת הטבועה בחותם הייחודי של 'קלמן V' המצטיינים בקו ברור ומוקפד לכל אורך הדרך.

'קלמן V' נוטשים את הלקוח הקודם בתחום 'רויאל הלבשה' לטובת לקוח גדול וותיק יותר. דסקל מצטרפים לרשימה מרשימה של גופים המלווים ע"י משרד הפרסום 'קלמן V' ובהם: המודיע, עיריית בני ברק, קופת חולים לאומית, המכללה החרדית ירושלים, אבות ובנים, טהרת הבית, אופטיקה אקסלוק, ועוד.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד לשלמה וקלמן, חזקו ואמצו אתם בדרך הנכונה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו