Marc Israel Sellem/POOL

גנץ מעכב שוב את חלוקת המענקים לאזרחים: "שוחד בחירות של נתניהו"

ראש הממשלה ושר האוצר סיכמו על חלוקה נוספת של מענקים כספיים לאזרחים, אך נתקלו בהתנגדות מצידו של בני גנץ, שאף החליט להחרים את כינוס הקבינט הכלכלי שהזמין נתניהו לדיון הערב בנושא. הנימוק: מדובר בשוחד בחירות

שר הביטחון בני גנץ הודיע היום (שלישי) כי אין בכוונתו להשתתף הערב בישיבת הקבינט הכלכלי-חברתי, אשר אמורה לעסוק בתוכנית המענקים של ראש הממשלה ושר האוצר.

בהודעה מלשכתו של בני גנץ נמסר: "למען הסר ספק – לא נקיים פגישה על פייק תוכנית כלכלית ללא מקורות וללא היתכנות, שמטרתה לתת שוחד בחירות".

כך, מעכב בני גנץ את תכנית חלוקת המענקים הכספיים, אותו תכננו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כץ, עליו הכריזו כי יסייע לאזרחי מדינת ישראל בשל משבר הקורונה.

העובדה שהממשלה מוגדרת כממשלה פריטטית המחייבת קבלת החלטות במשותף על ידי הליכוד וכחול לבן, מעכבת את אישור חלוקת המענקים למרות המשבר הכלכלי, בנימוק של "שוחד בחירות".

בישיבת קבינט הקורונה אתמול, כאשר אמר ראש הממשלה נתניהו כי יש צורך לקדם את תכנית המענקים, תקף אותו שר הביטחון גנץ בחריפות והאשים אותו כי הוא משחק עם המספרים.

"התכנית הכלכלית צריכה להיות נדונה בממשלה. אנחנו לא עוצרים תוכנית כלכלית, אנחנו עוצרים שוחד בחירות. אנחנו לא משטר נשיאותי. אף אחד לא יציג תוכנית שהיא לא אחראית. מה לעשות חושבים אחרת", אמר גנץ לנתניהו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא תעבור את אחוז החסימה מפלגה חסרת חמלה אין לה זכות קיום רואים שאין לכם מושג מה עובר על אזרח מהשורה בקיום הכלכלי היומיומי גם לחשוב שבשביל כמה שקלים אנשים ייזרקו את רעיונותיהם ודרך חייהם מגלה על עצמכם דווקא שכל מה שקונה אתכם זהו כסף כבוד ושררה ותו לא!

התמונה מדברת בעד עצמה ומספרת הכל-תסתכלו איך נתניהו לובש את המסכה ואיך עושה את זה גנץ-אצל נתניהו היא באופן תקין ואצל גנץ אף לא מכוסה בכלל-והוא לא נועם עם מיקרופון וכו׳-וקר מדבר כצת עם מישהו-והרי לא מדברים באף-ופה כן מכוסה במסכה.זה לפי דעתי השתקפות של כל אופי שלו והתנהלותו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו