חבר מועצת חכמי התורה "בעל ההלכה ברורה" הכתיר את "בעל ההלכה" בראשון לציון

ראשון לציון לבשה חג, עשרות תלמידים והוריהם הגיעו הערב לטקס הכתרת חתן "בעל ההלכה" של תלמוד התורה "מגן אברהם". זאת לאחר שעמלו במשך חודשים ארוכים ללמוד את ההלכות על בוריין • חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף שליט"א הכתיר את חתן "בעל ההלכה" בראשון לציון.

במשך שעה ארוכה השתתפו עשרות התלמידים בחידון הלכתי בהשתתפות חבר מועצת גדולי התורה הגאון הרב דוד יוסף וענו על שאלות הלכתיות סבוכות. הגר"ד יוסף אמר בהתפעלות כי ניכר על התלמידים שעמלו על החומר במשך כל השנה, וכי עמל התורה הוא העיקר, כי כך גדלים בתורה והופכים לגדולי עולם.

יו"ר ש"ס בראשון לציון הרב אריה כהן שנאם בטקס אמר "כשעמדתי שם על הבמה נזכרתי שמרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל קרא לי לביתו לפני 15 שנה וביקש ממני להקים תלמוד תורה ספרדי על מנת שילמדו הלכות על פי מורשת רבותינו מאורי הגולה

"פתחנו את תלמוד התורה עם שבעה תלמידים, והיום ב"ה לומדים שם עשרות תלמידים שהגיעו היום מלווים בהוריהם, נבחנים בהלכה על פי פסיקותיו של מרן זצ"ל ע"י בנו וממשיך דרכו בעל ה'הלכה ברורה' שליט"א. זכינו לקיים את צוואתו של מרן. אין לי ספק שזה יעשה לו נחת רוח גדולה בשמיים. תלמידי ת"ת מגן אברהם, אני גאה בכם, עלו והצליחו"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו