אשדוד • המונים בהרצאתו של הרב מיכאל שושן בביהכנ"ס "תפארת רפאל"

קהל רב השתתף בהרצאה מיוחדת שנשא הרה"ג רבי מיכאל שושן רב קהילת בני תורה ליוצאי מרוקו בבני ברק בבית הכנסת "תפארת רפאל" ברובע הסיטי אשדוד. השיעור אורגן ע"י "המרכז למורשת".

במסגרת הפעילות התורנית המתקיימת בבית הכנסת החדש והמפואר "תפארת רפאל" שברובע הסיטי בראשותו של הרה"ג רבי מאיר אבוחצירא, הופיע בשבוע האחרון פה מפיק מרגליות המרצה הדגול הרה"ג ר' מיכאל שושן רב קהילת בני תורה ליוצאי מרוקו בב"ב.

דברי פתיחה נשא הרב המקדים רב בית הכנסת הגר"מ אבוחצירא, שציין בפני הציבור כי זו הזדמנות מיוחדת שזיכנו לבואו של הרב מיכאל שושן אשר בדבריו המאלפים יקנה לנו דרך בחינוך, בבנין הבית ובעבודת ה'.

במשך למעלה משעה עמד בדבריו בנושא חינוך ילדים ע"פ מקורות חז"ל, דיבר בהרחבה על מעלת כח התפילה, ביאר את המשנה של 'אוהב שלום ורודף שלום' שאוהב שלום פשוטו כמשמעו ורודף שלום זה – שונא שלום שאם ח"ו הילדים מתחברים לחברים רעים צריך לרדוף את השלום – לשנוא את השלום עם כאלו חברים…

כן הזכיר את ההכנה לקראת חודש אלול שיש להתכונן לימים הנוראים כבר עוד מלפני חודש אלול אשר בו מתחילים לומר את הסליחות כמאמר הגמרא מאחורי ארי שזה חודש אב, ולא אחורי בתולה שזה חודש אלול.

בסיום, הציבור ליווה את הרב שושן עד צאתו תוך כדי שניגש לשאול ולהתייעץ בנושאי חינוך ועוד.

 

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו