הילולת הבן איש חי זי"ע וכנס התעוררות לחודש אלול • תיעוד

האירוע נערך בראש פינה בהשתתפות רבנים ואישי ציבור ובראשם הראשל"צ רבי יצחק יוסף שליט"א. הרה"ג רבה של צפת הרב שמואל אליהו. הרב אליהו ביטון רבה של ביריה, הרב דיעי רבה של חצור. במהלך הערב נשאו הרבנים דברי חיזוק והתעוררות לקראת הימים הנוראים • צילום: דוד כהן

האירוע נערך באולמי אידאליה בהשתתפותם של רבנים ואישי ציבור, ובראשם הראשל"צ רבי יצחק יוסף שליט"א, הראשון לציון הרה"ג הרב יצחק יוסף , הרה"ג רבה של צפת הרב שמואל אליהו, הרה"ג הרב אליהו ביטון רבה של ביריה, הרב דיעי רבה של חצור ,הרב יוסף אלמשעלי רבה של מועצה אזורית מרום הגליל, הרב רונן גנון מנכ"ל מוסדות הליכות עולם , הרב משה אילוז מנכ"ל אל המעיין ,הרב שמעון מלכה ,הרב בן צין תייר ,הרב מרדכי אילוז מנכ"ל שערי ציון ,הרב נהוראי לחיאני סגן ראש העיר, ראש העיר מר אילן שוחט, הרב יוסי גלנט חבר מועצת העיר, הרב משה אוחיון המשנה לראש העיר, נחמן גלבך חבר מועצת העיר ויו"ר אגודת ישראל, מר אורי אילן יו"ר ועדה מחוזית מחוז צפון, מר מוטי כהן מנהל אגף החינוך בעיריית צפת.

במהלך הערב נשאו הרבנים דברי חיזוק והתעוררות לקראת הימים הנוראים, בשבח מוסדות הליכות עולם והעומד בראשה הרב רונן גנון, במהלך הערב נהנו המשתתפים עם תזמורת פירקת אל נור בהרכב של 18 נגנים עם הזמר אדיר מלכא.

עם כניסתו של הראשון לציון בליווי סגן ראש העיר ותלמידו של הרב, הרב נהוראי לחיאני האולם נעמד על רגליו ביראת קודש.

הראשל"צ רבי יצחק יוסף שליט"א נשא דברים לרגל המעמד המיוחד. בנאומו נשא הראשל"צ דברים חוצבי להבות אש על גדלותו של מרן 'הבעל איש חי' זיע"א, ומה כל אחד ואחד מאיתנו צריך ללמוד מזה- בענייני יגיעה והתמדה בתורה, קדושה, תפילה, מידות.

הראשל"צ רבי יצחק יוסף שליט"א דיבר בהרחבה על המעלה העצומה של לימוד ההלכה ובייחוד מספרי מרן הבן איש חי, הרב שיבח את פעילותו של הרב רונן גנון ועל הזכות שנפלה בחלקו להקמת בית הספר וייסוד כולל על שמו של הבן איש חי.

הרב שיבח את פועלו של סגן ראש העיר הרב נהוראי לחיאני שמאז כניסתו לתפקיד עולם התורה בצפת פרח ושגשג בצורה בצורה יוצאת דופן.

הרב בירך את התושבים לשנה טובה והציבור הרחב יצא מן הערב מתוך תחושת התרוממות וחיזוק רב.

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו