סעודת סיום מסכת בציון שנה ליסוד בית המדרש נדבורנה בעיר אלעד

ביום רביעי התקיימה סעודת סיום מסכת והודיה להשי"ת במלאת שנה לפתיחת ביהמ"ד נדבורנה בעיר אלעד. במהלך הסעודה נסעו דברים רב העיר, רב שכונת דרך החיים

ביום רביעי פרשת כי תבוא ההתקיימה סעודת סיום מסכת והודיה להשי"ת במלאת שנה לפתיחת ביהמ"ד נדבורנה בעיר אלעד. במהלך הסעודה נסעו דברים המרא דאתרא הרה"ג רבי שלמה זלמן גרוסמן שליט"א רב העיר, שציין את ההערכה הגדולה לאברכים שמשקימים לשיעור דף היומי כל בוקר בשעות המוקדמות, וציין לשבח את המקום הקדוש שתורה, תפילה וחסידות בוקעים ממנו כמעט בכל שעות היממה, ואת האווירה הרוחנית שזה משפיע על כל האיזור כולו.

כן נשא דברים הרה"ג רבי דב רוז'ין שליט"א רב שכונת דרך החיים שהאציל מברכותיו על מגדלור רוחני זה, שקול התורה בוקע ממנו יומם וליל. כמו"כ נשא דברים הרה"ג רבי פנחס משה לנדמן שליט"א שהינו מג"ש נודע בשיעורי דף היומי ובהסבריו הנפלאים, כשהוא מדגיש את הערכה שיש לתת ללומדי השיעור, ואת החשיבות שיש לתת ולכבד לכל רגע ורגע בלימוד התורה הק', וכן ציין את הערכתו למג"ש הרה"ג רבי יחזקאל יעקבאס שליט"א שמוסר את השיעור בטוב טעם לעין ערוך, וציין את הסבריו במופלאים בכל מסכתות הש"ס. הערב הסתיים מתוך סיפוק רב, קורת רוח מרובה וריקוד של שמחה לכבוד התורה ולומדיה .

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הנשמה מלאכותית לעסק כושל!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו