באירוע יוקרתי ומרגש נחגג עשור למוסדות "משיבת נפש" בהוד השרון

צילום נחמן כהן

בעשר השנים שחלפו ביעף משנת תשס"ט עד תשע"ט התחוללה בעיר הוד השרון מהפכה של ממש, שהיא בגדר נס מעל הטבע, המוסדות שנפתחו במבנה ארעי זנוח הלכו והתפתחו הלכו וצמחו בניגוד לכל תחזית ולכל דמיון.

מאות מתושבי הוד השרון, רבנים, אישי ציבור, ראש העיר מר אמיר כוכבי חברי מועצת העיר השתתפו בערב הוקרה יוקרתי לפעילות מוסדות התורה והחסד הפועלים בהוד השרון, מאירים את האור הנפלא של התורה הק' ומגדלים דור של חסידים יראי ה' בכרך גדול של רומי.

בכניסה לאולם המפואר שהושכר והוכשר לערב זה הוצגה תערוכה מרגשת שבה היה ניתן לראות את שנות הבראשית שהיו בבחינת "ראשיתך מצער" ואת הצמיחה הגדולה והמבורכת של השנים האחרונות שהם "אחריתך ישגה מאד".

את הערב הנחה בטוב טעם ודעת ר' מרדכי גרנביץ שבדברי חן את הנס הגדול שקרה שמוסודת שכאלו קמו ופועלים בעיר שכזו, שלוא הסייעתא דשמיא לא היה קורה דבר בלתי יאמן שכזה.

מקהלת הילדים "פרחי משיבת נפש" ריגשו את הקהל במקבץ שירי רגש שפחו את הלבבות, נשיא הת"ת הרה"ג ר' מה נחשוני שליט"א הודה לה' על הזכות הגדולה להיות חלק ממפעל קדוש זה ובירך את כל העוזרים והמסיעים.

מנכ"ל המוסדות הר"ר הושע איינהורן סקר את הפעילות של המוסדות מיום הקמתם ועד היום הזה, את השורשים, הצמיחה והפירות, שבחסדי ה' נטעו ונקצרו בעשור החולף, כמו כן הציג את החזון והתוכניות עשור הקרוב.

לאחר שהוצגה המצגת היחודית שהופקה לכוד הערב הופיע היוצר ר' שולי רנד שבהופעה אומנותית נדירה הסביר את הסבל הנורא שנחסך מהחוזרים בתשובה וילדיהם ע"י מוסדות אלו

איש התקשורת ר' צבי יחזקאלי ריתק את הקהל במשך שעה ארוכה על המענה וההצלה שמוסדות אלו נותנים לבעלי התשובה שלא נמצא כזה בעולם!

את הערב הנעימו להקת חברי משיבת נפש לאחר הריקודים של תודה והודאה לה' על החסד הנפלא בקיום המוסדות הק' יתפזר כל הקהל בתחושות נעלות ומרוממות

צילום נחמן כהן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו