גלריה: ועידת היסוד של ארגון 'מנוחה וישועה'

רבנים, עסקנים וחברי הועדה של הארגון שמספק חבילות נופש לחולים ובני משפחותיהם, התכנסו לועידה מיוחדת כדי לסכם את חודשי הפעילות הראשונים ולהיערך להרחבת העשיה

בשבוע שעבר נערכה ועידת יסוד לארגון מנוחה וישועה, המספק לחולים ובני משפחותיהם חבילות נופש במחירים מסובסדים לאחר האשפוז (או במקרים של טיפולים ממושכים ל"ע – בין האשפוזים).

מייסד הארגון, הוא הרב מנדי קניג, שנאלץ לחוות באופן אישי את התמודדות החולים ובני משפחותיהם ביום שלאחר השיחרור מבחינת החזרה לשגרה. הוא גמר אומר בלבו לספק למשפחות במצב דומה מספר ימי נופש במלונות יוקרתים, כדי לסייע להם לחזור לשגרה עם מצבריפ מלאים.

ואכן, כבר בחודשי הפעילות הראשונים סיפק הארגון עשרות חבילות נופש מידי חודש, זאת במחירים מסובסדים ביותר.

במהלך הערב נשא דברים רב הארגון הרה"ג זושא הורביץ שליט"א, רב קבל עדת חסידים אלעד, אשר נתן את ברכתו החמה להצלחת הארגון, והפליג בשבחם של העוסקים בצרכי ציבור בכלל ובעניני רפואה בפרט.

עוד השתתפו באירוע חברי הוועדה הרפואית של הארגון שאמונים על בדיקת כל בקשה בכובד ראש וברגישית, והציעו במהלך הערב את העקרונות והקריטריונים לזכאות, כמו גם הצעות נוספות לייעול. כמו כן השתתפו מנהלי ארגונים שונים מתחום הרפואה שפועלים יד ביד עם הרב קניג לסייע לכמה שיותר אנשים שיוכלו גם הם למצוא רגע של מנוחה וישועה.

הרב מנדי קניג סיפר במהלך הערב על הקשר המיוחד והעמוק של הארגון עם תורתו ומורשתו של הרה"ק רבי ישעיה בן ר' משה מקרעסטיר זי"ע שכידוע פעל כל חייו למען הזולת. "אני מבקש מכל העסקנים פה לדאוג שלא יוותר חולה אחד שזקוק למנוחה הז ולא יוכל לקבל אותה".

הרב קניג סיפר לנוכחים כי בימים אלה שוקדים אנשי הארגון על יצירת שיתופי פעולה נוספים עם מגוון מלונות ובתי הבראה על מנת לתת מענה רחב ככל האפשר לצרכי המשפחות.

ניתן לפנות לארגון לבקשת זכאות בטלפון 0533176255 או במייל [email protected] או בפקס 0774703784.

ויה"ר שלא נזקק אלא למנוחה מתוך שמחה ובריאות הגוף והנפש.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו