תיעוד: אירוע י"ט כסלו המסורתי בשכונת רמת אביב בתל אביב

כ-700 מתושבי רמת אביב השתתפו באירוע מיוחד לרגל חג הגאולה י"ט כסלו. האירוע התקיים באודיטוריום המפואר ברמת אביב ג', בהשתתפות הרב יהודה דרעי הרב הראשי לבאר שבע,הרב יוסף חיים גינזבורג רב הקהילה וראש ישיבת תות"ל רמת אביב, מר ראפע חלבי סופר, משורר ומנכ"ל מכללת דיירקט, פרופסור מרדכי שני חתן פרס ישראל והחזן העולמי דודו פישר

כ-700 מתושבי רמת אביב, השתתפו באירוע מיוחד לרגל חג הגאולה י"ט כסלו. האירוע התקיים באודיטוריום המפואר ברמת אביב ג', בהשתתפות הרב יהודה דרעי הרב הראשי לבאר שבע,הרב יוסף חיים גינזבורג רב הקהילה וראש ישיבת תות"ל רמת אביב, מר ראפע חלבי סופר, משורר ו מנכ"ל מכללת דיירקט, פרופסור מרדכי שני חתן פרס ישראל והחזן העולמי דודו פישר.
 
המנחה הרב יהודה ליפש שליח חב"ד ברמת אביב ג' פתח את הכינוס בדברים מרתקים אודות מעלת היום, ולאחר מכן הזמין את הרב משה אברמד שליח הרבי בשכונת 'נופי ים' לקרוא את פרקו של הרבי, לאחר מכן הקהל שר יחד ניגון 'פדה בשלום, וכן ד' בבות בהתרגשות עצומה עם הכנר ר' מרדכי ברוצקי ובנו מענדי בליווי הרב אפרים מרזל משלוחי הרבי ברמת אביב.

הרב שמעון גדסי שליח הרבי בשכונה אפקה קורא מכתב ברכה של הרבי על מעלת היום ומסביר בטוב טעם את עוצמת היום. מר ראפע חלבי מרתק את הקהל בסגנונו המיוחד, מספר על הפעולה של הרבי בהפצת 7 מצוות בני נח ותרגום התניא לערבית. לאחריו פרופסור מרדכי שני מספר לקהל על פגישתו עם הרבי ואיך שהרבי ראה דברים בנבואה מדהימה על עתיד עולם הרפואה 30 שנה מראש.
 
הקהל עושה אתנחתא קלה כאשר אל הבמה עולה הזמר העולמי דודו פישר, למופע מיוחד וסיפורים מפעימים על ניסים של הרבי שמלווים אותו, ואודות הכתיבה לרבי באגרות קודש ולימוד חסידות באופן קבוע.

הרב יהודה דרעי מרתק את הקהל בסגנונו המיוחד, מספר על קשריו עם שלוחי הרבי ומציין כי חב"ד זה המפתח ליהדות בכל העולם, ושכל החגים יבטלו לעתיד לבוא חוץ מחנוכה פורים וי"ט כסלו! 'שליח הרבי וראש ישיבת 'תומכי תמימים' הרב חיים יוסף גינזבורג עולה אל הבמה, מסביר את מעלת היום ומעורר את כולם לצאת בהחלטה טובה שכל אחד ירכוש ספרי תניא לעצמו ולחבריו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו