חסידות סאטמאר ציינה את 'יום ההצלה' • תיעוד ענק ומרהיב

חַסְדֵּי ה' כִּי לֹא תָמְנוּ כִּי לֹא כָלוּ רַחֲמָיו • באוהל ענק שהוקם בשכונת ויליאמסבורג בברוקלין התאספו בסוף השבוע אלפי חסידי סאטמאר בראשות כ"ק האדמו"ר מסאטמאר, לציון יום ההצלה - כ"א כסלו, שבו ניצל כ"ק האדמו"ר בעל ה'ויואל משה' זי"ע, מצפורני הנאצים

בכל ריכוזי חסידות סאטמאר בארץ ובעולם ציינו ביום חמישי האחרון את יום ההצלה של מייסד החסידות, של כ"ק האדמו"ר בעל ה'ויואל משה' מסאטמאר זי"ע, בו ניצל מצפורני הנאצים ימ"ש כאשר חצה ברכבת את גבול שווייץ, יסד את קהילתו והקים מחדש את היהדות החרדית בארה"ב.

המעמד המרכזי לציון יום ההצלה נערך ביום רביעי בערב בראשות האדמו"ר כ"ק האדמו"ר מסאטמר שליט"א באוהל שהוקם על מגרש ענק בשכונת ויליאמסבורג בברוקלין, שנמצא בבעלות אחד מנגידי החסידות. המעמד המרשים שולב עם מגבית למען מוסדות החינוך של החסידות בויליאמסבורג, בהם מתחנכים למעלה מ-11,000 תלמידים ותלמידות.

את המעמד פיארו עשרות אדמו"רים, רבנים וראשי ישיבות, והשתתפו בו אלפי חסידי סאטמאר המתגוררים ברחבי ניו יורק ומחוצה לה. האדמו"ר מסאטמאר נשא בו את המשא המרכזי ופרס את משנתו של האדמו"ר זי"ע באשר למאורעות הזמן והעניינים העומדים על הפרק.

צפו בתיעוד הענק והמרשים. צילום: אחים לעשאנסקי וא. בלום.

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כשאדם אחד ניצל על ידי הציונים נחשב נס ועושים יום הצלה, וכשמליון וחצי יהודים ניצלו מידי הערבים במלחמת ששת הימים הרי זה מצד הקליפה. מי יאיר עיניהם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו