תחת המגבלות: מסע הלוויית כ"ק גאב"ד מאקאווא אלעד זצ"ל • תיעוד דומע

המונים ליוו למנוחות את גאב"ד מאקאווא אלעד זצ"ל אשר נסתלק בפתע פתאום הבוקר לאחר שעבר אירוע לבבי והוא בן שישים ושבע לחייו. במהלך מסע ההלוויה הכריז ראש העיר כי על כולם מוטלת החובה להישמע למשרד הבריאות • צילום: שוקי לרר

המונים ליוו היום (שלישי) למנוחות את גאב"ד מאקאווא אלעד זצ"ל אשר נסתלק בפתע פתאום הבוקר לאחר שעבר אירוע לבבי והוא בן שישים ושבע לחייו. במסע הלוויתו שיצא מבית מדרשו שבעיר אלעד ליווהו מאות אשר ביכו את לכתו של מורה דרכם ואביהם הרוחני בטרם עת.

במהלך מסע ההלוויה הכריז ראש העיר הרב ישראל פרוש כי על כולם מוטלת החובה להישמע למשרד הבריאות ולשמור על מרחק זה מזה בכדי להימנע מהתפשטות נגיף הקורונה חלילה.

במסע ההלוויה השתתפו כ"ק האדמו"ר מלויצק והאדמ"ר מזוועיהל שליט"א וכן רבנים ואדמורי"ם נוספים, במהלך ההספדים עמדו המספידים על דמותו המיוחדת שהייתה כל כולה לשמים ולבריות ובמיוחד בעומק עיונו שרבים הלכו אחר פסקיו שקנו להם של כבוד בעולם ההלכה.

כזכור, הבוקר (שלישי) עבר הגאון הצדיק רבי יוסף אשר אנשיל למברגר זצ"ל דום לב פתאומי והוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרו בטרם עת לדאבון ליבם של משפחתו הכבודה ותלמידיו הרבים.

שלושה מאחיו של הגאון זצ"ל נפטרו עוד בחיי חיותו, אחיו הגה"צ רבי אפרים למברגר זצ"ל אשר שימש כרב קהילת מאקאווא בארה"ב וגיסו של כ"ק האדמו"ר מסאטמאר שנפטר מדום לב, וכן אחיו השני הגה"צ רבי אברהם יחיאל למברגר זצ"ל גאב"ד מאקאווא בני ברק שהסתלק לבית עולמו גם הוא מדום לב, האח השלישי הוא הגה"צ רבי מנחם מנדל למברגר זצ"ל גאב"ד מאקאווא בירושלים שנפטר לאחר שסבל ממחלת הסכרת.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא ממש רואים שם שמירת מרחק, בפרט בסביבת המשבקי"ם והילדים

כנראה לא היית אף פעם בלויה של רב חסידי

המש'בקים ממוגנים ע"י האדמורים ששומרים עליהם

תמונות יפות ומקצועיות ממש

האם מישהו יודע מדוע נעדר הרוב שליטא מקרית אתא

הרב שליט"א מקרית אתא השתתף בהלוויה הקרית אתא בלבד מפאת גילו ומפאת המצב

למה לראות את השלילי??? רואים את המרחק ואת הכפפות כל הכבוד להם.

הוא נפטר מקורונה ?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו