בצל סערת נגיף הקורונה: בן האדמו"ר הגיע לאפיית המצות

הרה"צ רבי יעקב מרדכי הגר שליט"א בנו חביבו של מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א הגיע אמש למעמד אפיית מצות מצווה לקראת יו"ט פסח הבעל"ט. הרה"צ השתתף בפועל ממש בכל זמן האפיה כפי מנהג האדמורי''ם לבית ויזניץ

הרה"צ רבי יעקב מרדכי הגר שליט"א בנו חביבו של מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א הגיע אמש (חמישי) בליל ההילולא של זקנו הק' בעל ה'אמרי חיים' זיע"א למעמד אפיית מצות מצווה לקראת יו"ט פסח הבעל"ט.

הרה"צ ר' יעקב מרדכי הגר שליט"א התקבל בברכה ע"י מנהל המאפיה הר"ר אהרן יוסף קורניצר, כשהוא עוקב מקרוב אחר ההידורים והחומרות המיוחדות במאפיה, כשמיד לאחמ"כ פתחו במלאכת האפיה, כאשר הרה"צ משתתף בפועל ממש בכל זמן האפיה כפי מנהג האדמורי"ם לבית ויזניץ.

בגמר האפיה הפריש הרה"צ חלה כנהוג, ובירך את בעלי המאפיה שיזכו עוד רבות בשנים להמשיך במפעלים הטובים למען רווחת הכלל והפרט מתוך אושר ועושר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין כאן שום שמירה על הכללים. ואחר כך כשההסתה מתגברת אומרים ש 99% מהציבור החרדי שומע להוראות. נכון, רוב הציבור היקר שלנו שומע להוראות, אבל למה יש עוד רבים שבמו ידיהם יכולים לגרום להסתה?

מדוע העובדים לא לומדים מבן האדמו"ר כיצד לשמור על כללי הזהירות?!

כשתעבדו במצות תבינו שזה בלתי אפשרי לעבוד עם מסכה מה שכן מחטאים כל בצק את הידיים והעובדים כמעט לא מסתובבים אלא נעים סביב המצות ולא מעבר

מהחום שיש שם אין קרונה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו