חברון: פעילים אנטישמיים ריססו כתובות נאצה • צפו

נועם ארנון, דובר היישוב היהודי בחברון מסר כי "קיים החשש כי קבוצות אלו יכולות לפעול באין מפריע מבלי שאף אחד יראה או יעצור בעדם. כך למעשה מדובר כאן גם על סיכון ביטחוני ממשי. רק בשבוע שעבר נערכו במקום הפגנות אלימות מצד אותן קבוצות, שכללו זריקת אבנים ובקבוקי תבערה"

קבוצות אנרכיסטיות מילאו את הרחוב הראשי בחברות בכתובת נאצה. על אף ההתרעות לא נעשה בנידון דבר. מאחר והקבוצות פועלות באין מפריע, קיים חשש ביישוב היהודי -מדובר כאן על סיכון ביטחוני ממשי.

קרא עוד:

[postim]

מסתבר שאנרכיסטים אנטישמיים לא אוהבים ניקיון: רחוב דוד המלך, הרחוב הראשי בחברון, מקושקש כולו בגרפיטי של כתובות נאצה אנטישמיים. מדובר במעשי ידיהם של קבוצות אנרכיסטיות המחפשות אחר פרובוקציות. בין השאר נרשמו הכתובות: No Zionist here ו"ברוכים הבאים לפלסטין".

ההשחתה נעשתה דווקא לאחר מבצע של היישוב היהודי בחברון לצביעת הרחוב. זאת לאחר שהחנויות במקום היו עמוסות בציורי קיר שכללו כתובות נאצה כנגד יהודים וערבים. מבצע הצביעה נעשה בעלות של עשרות אלפי שקלים, אך מסתבר כי אותם אנרכיסטים החליטו להחזיר את הטינופת לרחובות.

מדובר בקבוצה שחלקה מאירופה וחלקה ישראלים. ביישוב היהודי בחברון מתארים אותם כאנשי שמאל קיצוני, משולי החברה, המשתפים פעולה עם גורמים אירופאים. לטענתם, הם מקבלים תקציבים ממקורות עוינים ומטרתם היא לגרום לפרובוקציות בחברון.

על אף התרעות חוזרות ונשנות לגורמים ביטחוניים, לא נעשה בנידון דבר. נועם ארנון, דובר היישוב היהודי בחברון מסר כי "קיים החשש כי קבוצות אלו יכולות לפעול באין מפריע מבלי שאף אחד יראה או יעצור בעדם. כך למעשה מדובר כאן גם על סיכון ביטחוני ממשי. רק בשבוע שעבר נערכו במקום הפגנות אלימות מצד אותן קבוצות, שכללו זריקת אבנים ובקבוקי תבערה".

צפו בתיעוד מכתובות הנאצה

צילום: דוד וילדר – היישוב היהודי בחברון

כתובות נאצות אנטישמיות בחברון צילום דוד וילדר כתובות נאצות אנטישמיות בחברון צילום דוד וילדר כתובות נאצות אנטישמיות בחברון צילום דוד וילדר כתובות נאצות אנטישמיות בחברון צילום דוד וילדר כתובות נאצות אנטישמיות בחברון צילום דוד וילדר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו