שנה אחרי: כך מתקדם לו פרוייקט קרית צאנז בטבריה

שנה אחרי הנחת אבן הפינה לקרית צאנז החדשה בטבריה, והבנייה בשטח מתקדמת | צפו

שנה חלפה מאותו מעמד היסטורי עת יצק כ"ק אדמו"ר מצאנז שליט"א את אבן הפינה לקרית צאנז החדשה שהולכת ונבניית בעיר הקודש טבריה על ידי חברת רם נדלן שבבעלות ר' מנדי רייך ור' יואל שטרן.

קרא עוד:

[postim]

ביום ער"ח ניסן תשע"ב חוותה העיר טבריה אירוע היסטורי כאשר אלפי חסידי צאנז מכל רחבי הארץ הצפינו אל עיר הקודש כדי ליטול חלק באותם רגעים היסטוריים כשהאדמו"ר מרחיב את גבולות הקדושה, ופותח שלוחה נוספת לה' ולתורתו, קרית מגורים ומוסדות חינוך וחסד לחסידי צאנז.

כעבור שנה אנו שמחים להגיש בפניכם גלריית תמונות מהתקדמות הבנייה בשטח הקריה שעתידה לאכלס מאות ובעתיד גם אלפים מחסידי צאנז.

התקדמות פרוייקט קרית צאנז בטבריה התקדמות פרוייקט קרית צאנז בטבריה (1) התקדמות פרוייקט קרית צאנז בטבריה (2) התקדמות פרוייקט קרית צאנז בטבריה (3) התקדמות פרוייקט קרית צאנז בטבריה (4) התקדמות פרוייקט קרית צאנז בטבריה (5) התקדמות פרוייקט קרית צאנז בטבריה (6) התקדמות פרוייקט קרית צאנז בטבריה (7) התקדמות פרוייקט קרית צאנז בטבריה (8) התקדמות פרוייקט קרית צאנז בטבריה (9) התקדמות פרוייקט קרית צאנז בטבריה (10) התקדמות פרוייקט קרית צאנז בטבריה (11) התקדמות פרוייקט קרית צאנז בטבריה (12) התקדמות פרוייקט קרית צאנז בטבריה (13) התקדמות פרוייקט קרית צאנז בטבריה (14) התקדמות פרוייקט קרית צאנז בטבריה (15) התקדמות פרוייקט קרית צאנז בטבריה (16) התקדמות פרוייקט קרית צאנז בטבריה (17)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בס"ד

כאחד שלמד בטבריא הרבה שנים זה מרנן ומשמח מאד על כך שטבריא חוזרת לעצמה "חזרה עטרה ליושנה" .
אמנם לא מדובר בטבריא העתיקה ליד בתי הכנסת של הויטפסקר והבית אהרן זיע"א. אבל בכל זאת זה משפיע על האוירה.

תורמים לכך גם עשרות האברכים של חסידי קרלין אשר גרים כבר בטבריא ולומדים בכולל אשר ממוקם בבית הכנסת של הבית אהרן זיע"א בעיר העתיקה.

חשוב לציין שחסידי קרלין גם רכשו קרקע למאות יח"ד לא רחוק מהקרקע של צאנז, ומשווקים את הדירות גם לכלל הציבור ולא רק לחסידי קרלין במחירים זולים דירות של 3 חדרים עם אופציה להוספת 2 חדרים נוספים.

שיהיה בהצלחה לכולם ויישוב טוב.

מישהו יודע אולי איך אפשר לרכוש? למי צריך לפנות? או מס' פלאפון של משווק הדירות בפרוייקט של קרלין, והאם הם מוכרים גם דירות לתושבי חו"ל המעוניינים בדירת נופש בארץ הקודש?

אשמח לקבל מידע
תודה מראש

לבן חי: הקרקע של צאנז זה גם לכלל חסידי ומוצע גם לקרלין.

בוקר טוב,

שבוע טוב לכולם.

אשמח לקבל יותר פרטים לפרויקטים בטבריא.

למי ניתן לפנות לרכישת דירות: בפרויקט של קרלין ובשאר הפרויקטים.

תודה מראש

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו