פלטבוש: עשרות זוגות תפילין נשרפו כליל בבית המדרש הורדנקא

עשרות ספרי קודש וזוגות תפילין נשרפו בדליקה שפרצה מסיבה שאינה ברורה בבית מדרשו של האדמו"ר מהורדנקא, ספרי התורה הוצאו ולא ניזוקו

שריפה פרצה אתמול בשעות הבוקר (חמישי) בבית מדרשו של האדמו"ר מהורדנקא הרה"צ רבי חנוך העניך אשכנזי שליט"א בנו של גאב"ד מלבורן הגה"צ רבי אלימלך אשכנזי זצ"ל שהלך לעולמו בחודש אלול האחרון.

קרא עוד:

[postim]

בית המדרש השוכן בבנין בעל שני קומות ברחוב ה27 בפלטבוש, עלה בלהבות זמן קצר לאחר סיום תפילת שחרית, כך שאיש לא שהה בתוכו ולא נפגע.

שכן שהבחין בעשן המיתמר, מיהר להזעיק את מתנדבי 'הצלה' ו'מצילי אש' שהגיעו במהירות לזירה, ופרצו אל תוך ההיכל בעודו בוער, ותוך שניות ספורות יצאו עם ספרי התורה, שמעיליהם כבר בערו ונחרכו, אולם למרבה הנס ספרי התורה עצמם לא ניזוקו.

למעלה משעה עמלו כוחות הכיבוי במקום, ומידי פעם נסוגו מחשש לקריסת המבנה, לאחר קרוב לשעתיים כובתה האש כליל, אך צו סגירה הוצא למקום מחשש לקריסתו.

הנזק שנגלה לעיני המתנדבים עשרות ספרי קודש וזוגות תפילין הפכו למאכולת אש, בשלב זה טרם ברורה סיבת הדלקה.

Article And Photo Credit  Arya Rabinovits

 

שריפה בבית מדרשו של האדמו''ר מהורדנקא בפלטבוש (1) שריפה בבית מדרשו של האדמו''ר מהורדנקא בפלטבוש (2) שריפה בבית מדרשו של האדמו''ר מהורדנקא בפלטבוש (3) שריפה בבית מדרשו של האדמו''ר מהורדנקא בפלטבוש (4) שריפה בבית מדרשו של האדמו''ר מהורדנקא בפלטבוש (5) שריפה בבית מדרשו של האדמו''ר מהורדנקא בפלטבוש (6) שריפה בבית מדרשו של האדמו''ר מהורדנקא בפלטבוש (7) שריפה בבית מדרשו של האדמו''ר מהורדנקא בפלטבוש (8) שריפה בבית מדרשו של האדמו''ר מהורדנקא בפלטבוש (9) שריפה בבית מדרשו של האדמו''ר מהורדנקא בפלטבוש (10) שריפה בבית מדרשו של האדמו''ר מהורדנקא בפלטבוש (11) שריפה בבית מדרשו של האדמו''ר מהורדנקא בפלטבוש (12) שריפה בבית מדרשו של האדמו''ר מהורדנקא בפלטבוש (13)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו