המונים עולים לציונו של הרה"ק משטפנשט זי"ע בבית העלמין בגבעתיים

לאורך הלילה (מוצ"ש) והלילה (ראשון) יירשם שיא בעליה ההמונית לבית העלמין בגבעתיים | עצרת זיכרון מרכזית תיערך הערב (ראשון) באוהל הענק שהוקם סמוך לציון הק' בהשתתפות רבנים, אדמו"רים והמוני בית ישראל | כל הפרטים

מיד בצאת השבת החלה הנהירה ההמונית לציון הרה"ק רבי אברהם מתתיהו משטפנשט זי"ע בבית העלמין נחלת יצחק בגבעתיים.

קרא עוד:

[postim]

אתר הציון הק' הוכשר לקליטת ההמונים, וגם השנה הוקם אהל הכנסת אורחים ענק ורב מימדים לצד חדרי בית מדרש לתורה ולתפילה ממוזגים בפינת הרחובות אבני זיכרון – משה דיין לרווחת רבבות הפוקדים את אתר הציון בחום ובשרב הכבד של חודש תמוז. האוהל יפעל במתכונת בית מדרש וחדרי הכנסת אורחים לאכילה ושתיה וסעודות ההילולא גם במהלך כל שבוע ההילולא, כמו כן הותקנו ברזי שתיה קרה, להרוות את צמאונם של העולים הרבים, ולחלוקת ח"י רוטל משקה. זאת על ידי המתנדבים בעם, בראשות איש החסד הרב שלמה רובין, ובשיתוף מוסדות שטפנשט בראשות הרב אברהם יעקב סלמון.

בסיום ההילולא, במוצאי יום ראשון, תיערך תפילת רבים מרגשת בשעת חצות, על יד קבר הצדיק, בשעה 12 בלילה. לפני התיבה יעברו המקובלים הגה"צ רבי סענדר ארלנגר, המקובל רבי דוד בצרי והמקובל רבי יעקב עדס, שיערכו תיקון ותפילה מיוחדת לשלום ולישועת עם ישראל.

תחבורה סדירה מרחבי הארץ תפעל במהלך כל יום ההילולא בשיתוף מוסדות שטפנשט עם חברות ההסעות המקומיות ובהם מבני ברק על ידי חברת דן קו 4 מוגבר כל רבע שעה, משלושת הערים ירושלים מתחנת האבן בסדיגורא, ביתר ובית שמש באמצעות ארגון דרכינו הסעות-רוט על ציר הראשי של גבעה A וגבעה B, ומבית שמש דרך רחוב נהר הירדן. מחיפה באמצעות הרב משה טירר יו"ר אגו"י בחיפה מקרית ויז'ניץ ומתחנות 970. מאשדוד ע"י הרב אברמוביץ דרך קו 322. כמו כן סודרה תחבורה סדירה מ-90 יישובים נוספים, המאורגנת על ידי מוקד ההילולא. כן פועל מוקד נוסף להעברת קוויטלאך ופתקי בקשות הפעיל 24 שעות ביממה, בטלפון 03-5790303. ניתן להעביר דרכו בקשות שיונחו על הציון ביומא דהילולא לישועה ורחמים.

מעמד העצרת המרכזית

הערב (ראשון) לקראת מוצאי ההילולא תיערך העצרת המרכזית להילולא קדישא בהיכל האהל הענק שהוקם סמוך ונראה לבית העלמין בצומת הרחובות אבני זיכרון ומשה דיין, ל-2,000 מוזמנים לצד רבבות קהל עם קודש שישהו באותה העת בציון הקדוש של הרה"ק בעל ההילולא, בהשתתפות משפיעים חסידים ואנשי מעשה ובראשות אדמו"רים ורבנים, ובהם: נואם הכבוד הרב הראשי הגאון רבי ישראל מאיר לאו; הראשון לציון הגרש"מ עמאר; הגאון רבי אברהם יוסף; והגאון רבי יוחנן גור אריה – רבני העיר חולון; הגר"נ לנדמן רב דחולון; הג"ר נחום כהן; המקובל רבי דוד בצרי ועוד שורה של רבנים ואישי ציבור.

את הערב ינעימו בתפילה החזנים הדגולים, הרב חיים אדלר, הרב חיים אליעזר הרשטיק, הרב מאיר שלמה ויסמן, הבעל-מנגן ר' משה וינטרוב, הזמר ר' אפרים מנדלסון, הזמר ר' מאיר בלוך והזמר ר' ישראל פרנס. ובמעמד ראשי הערים: בני ברק, אלעד וגבעתיים.

מתפללים בציון אמש (מוצאי שבת)

תפילה על ציון הרה''ק משטפנשט מוצאי שבת (1) תפילה על ציון הרה''ק משטפנשט מוצאי שבת (2) תפילה על ציון הרה''ק משטפנשט מוצאי שבת (4) תפילה על ציון הרה''ק משטפנשט מוצאי שבת (3) תפילה על ציון הרה''ק משטפנשט מוצאי שבת (5)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו