תורה ומשטרה: שוטרי מחוז ירושלים ביקרו בבית הכנסת קהילת בני תורה

צמרת המשטרה ושוטרי מחוז ירושלים שנטלו חלק באירוע הדקירה הנורא, התכנסו למפגש הוקרה והכרת טובה שארגנו גבאי קהילת בני תורה במקום הטבח בבית הכנסת • איציק וייצמן, השוטר שנפגע, ריגש את השומעים בסיפור הנס האישי שאירע עימו

בשעות הצהריים הגיעו צמרת המשטרה ושוטרי המחוז שנטלו חלק באירוע למפגש הוקרה והכרת טובה שארגנו גבאי קהילת בני תורה במקום הטבח בבית הכנסת.

לאחר שהשוטר הפצוע איציק ויצמן התפלל בבית הכנסת והדליק נר נשמה לע"נ הקדושים, ירדו כל האורחים לאולם בית הכנסת שם נשא דברים רב הקהילה הרב הגאון יצחק מרדכי הכהן רובין שליט"א,

בתוך דבריו ציין הרב כי האירוע המצער פתח חלון הזדמנויות למפגש בלתי אמצעי בין צמרת המשטרה לקהילה החרדית בו פגשו פנים מול פנים השוטרים מחד ואברכי הקהילה מאידך בפן האישי והאנושי של של הנוגעים בדבר.

כמו"כ ציין הרב את התרשמותו מהתנהולתה המקצועית של המשטרה החל מהטיפול בזמן האירוע וכלה בקשר עם הקהילה והליווי שהיא נתנה במשך כל אירועי ימי השבעה.

קרא עוד:

[postim]

בהמשך נשא דברים ניצול הטבח הרב רון אילן שליט"א ולבסוף השוטר שנפגע איציק וייצמן שריגש את השומעים בסיפורו האישי איך התרחש לו הנס .ולבסוף בירכה שוטרת התנועה שנטלה חלק באירוע ברכת הגומל בהתרגשות רבה.

בסיום האירוע קבלו השוטרים כאות הוקרה ספר תהילים מוטבע עם שמם האישי מידי גבאי בית הכנסת ולא הסתירו את התרגשותם לאות המחווה הנדירה לה זכו באומרם כי אינם רגילים למחוות מעין אלו כי סה"כ הם עובדי ציבור אשר עושים את עבודתם נאמנה.

צילום: שלמה כהן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו