ילדי בית החולים שניידר "הדליקו" חנוכיית אופנועי אמבולנס

בנוסף על הדלקת החנוכייה המסורתית, הדליקו ילדים המאושפזים בבית החולים "חנוכייה" שהורכבה מאופנועי אמבולנס (אופנולנסים) של "איחוד הצלה" • "הגענו במטרה לשמח את הילדים" אמר יו"ר איחוד הצלה הרב זאב קשש. "לשמחתנו הרבה הילדים התרגשו ושמחו לפגוש במתנדבי יחידת האופנועים שלנו"

במרכז הרפואי שניידר לילדים נערך אמש אירוע מיוחד לכבוד הדלקת נר שביעי של חנוכה. בנוסף על הדלקת החנוכייה המסורתית, הדליקו ילדים המאושפזים בבית החולים "חנוכייה" שהורכבה מאופנועי אמבולנס (אופנולנסים) של "איחוד הצלה".

האירוע התקיים ביוזמת "איחוד הצלה", עמותת "ילדים שלנו" וסגנית מנהל בית החולים ד"ר אפרת ברון הר-לב המכהנת בהתנדבות כחברה בוועדה הרפואית של 'איחוד הצלה'. אופנועי איחוד הצלה הועמדו בלובי המרכז הרפואי בסדר של שמונה נרות ושמש. יו"ר איחוד הצלה הרב זאב קשש הדליק את החנוכייה המסורתית ואחר כך הוזמנו הילדים להצטרף למתנדבי הארגון ולהדליק את נורות החירום של האופנועים אחד אחר השני.

"הגענו במטרה לשמח את הילדים שמאושפזים בבית החולים ואינם יכולים לצאת וליהנות מאירועי חנוכה", אמר יו"ר איחוד הצלה הרב זאב קשש. "לשמחתנו הרבה הילדים התרגשו ושמחו לפגוש במתנדבי יחידת האופנועים שלנו".

צילום: דוד לף – דוברות איחוד הצלה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו