ילדי 'עטרת חיים': "לא חלמנו שנתברך אצל הראשל"צ והרה"ר ביום אחד"

תלמידי בית הספר עטרת חיים בכפר סבאזכו ליום של חוויות רוחניות שהחל בתפילה בכותל המערבי ועל ציונו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, והמשיך בסבב ברכות אצל הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א והרב הראשי הרב דוד לאו שליט"א

תלמידי בית הספר "עטרת חיים" כפר סבא בניהולו של הרב אשר שוקר יצאו עם שחר לירושלים בהשתתפות מנכ"ל קרן אור חדש הרב חזקיהו והב שליט"א והגאון הרב משה תנעמי שליט"א רבה של רכסים וראש מוסדות אור חדש ברכסים.

התלמידים התחילו את יום חגם בתפילת שחרית בכותל ועלייה לתורה של תלמידי הבר מצווה . לאחר התפילה חתני הבר מצווה התקבלו בלשכתו של הראשון לציון והרב הראשי הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א אשר קיבלם במאור פנים ואהבה .

הרב שוחח עם הנערים על כח ההתמדה שזו הדרך היחידה לגדול בתורה כן סיפר על אביו מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל סיפורי מופת על התמדתו שהקפיד לא לאבד רגע מעיון בתורה וכך זכה להיות "גדול הדור" בסיום הוא ברך את מנהל בית הספר הרב שוקר ויו"ר הקרן הרב והב שיגדילו תורה וירבו תלמידים בעטרת חיים.

לאחר מכן נכנסו התלמידים לרב הראשי לישראל הרב דוד לאו שליט"א שהתפלפל עמם בסוגיות הנלמדות שור שנגח וארבעה אבות וברך את התלמידים בסייעתא דשמיא בכל התחומים כשהוא מרעיף עליהם אהבה והתפעלות מידיעותיהם.

"ההתרגשות וההתפעלות שלי עצומה לחגוג אתכם" דברי מנכ"ל ומייסד הקרן הרב חזקיהו והב שליט"א. גולת הכותרת התפילה בציונו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל. המנהל הרב אשר שוקר התפלל בצוותא וחיזק את הנערים במוסר וניצול ההזדמנות לבקש ולהתחנן לבורא עולם שבזכות הצדיק יזכו להיות תלמידי חכמים ויעשו נחת להוריהם. התלמידים שפכו את שיח ליבם ודמעתם בבקשת רחמים על עם ישראל ומשפחתם והצלחה .

קרן אור חדש הינה קרן פילנטרופית הנתמכת ע"י תורמים מהארץ ומחו". הקרן מאמצת פרוייקטים חינוכיים ובתי ספר בארץ. הקרן החלה פעילותה באיזור השרון כפר סבא, נתניה וחדרה. הקרן נמצאת בתנופה של הקמת מיזמים חינוכיים חדשים בתחומים שונים בדגש על חינוך מיוחד לילדים עם צרכים מיוחדים.

צילום: יעקב כהן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו