כמאה אמהות וילדיהן השתתפו ב"שבת הגדול" מאוחדת ומרוממת שערך ארגון "זה לזה"

השבת המרגשת הינה חלק מפעילויות חג הפסח, בינהן כנסים, טיולים ומתנות אפיקומן משובבות נפש, מהן נהנים ילדי ומשפחות "זה לזה" • "כמו תמיד, לא שוכחים שום פרט..." אומרות אמהות וחיוך על שפתיהן...

בארגון "זה לזה"- הדואג במשך כל השנה לרווחתם של יתומים ואימותיהן, לא משאירים אף פעם את המשפחות המתמודדות לבד. על פי הסיסמה החרוטה על דגל הארגון :"לעולם לא לבד", נערכו בשבת הגדול סעודות שבת משותפות ומלאות חוויה.

בסעודות שנערכו באולמי התמר השתתפו כמאה ילדים ואמהותיהם. בארוחות העשירות שהוכנו ברוחב לב, התארחו "האחים ניילנדר" הזמרים המפורסמים, שהנעימו בשירה ובניגוני שבת מרטיטים מפעימים כל לב. שיחות הכנה וחיזוק נשמעו מפי אורחים ומוזמנים, תחושת האחדות והאווירה המרוממת שרחפה באוויר, הנציחה רגעים בלתי נשכחים של משפחה אחת גדולה.

בנוסף למשפחות, השתתפו בשבת החגיגית גם רכזי "בני מלכים". המתנדבים, מלווים את היתומים במשך השנה כחונכים צמודים, מהווים להם דמות אב ונותנים להם כתף תומכת.

בשבת זו זכו הילדים לסעודות מרוממות בהן דאגו להם הרכזים כלבניהם, השירה שפרצה מהלבבות היתה אדירה ומרגשת, דברי תורה ושיחות נאמרו וההנאה היתה רבה.

בימים האחרונים מגיע למשרדי זה לזה משוב נרגש של אמהות וילדים אשר מביעים את הערכתם על השבת הנפלאה, "חשבנו שבאנו ליהנות בגשמיות והנה אנו יוצאים מלאים במטענים רוחניים"…

וגם את בחורי הישיבה לא שכחו בזה לזה. בחורי " בני עליה" החברים בארגון הוזמנו לכנס הכנה מרגש לחג הפסח, שבסיומו הוענקה לכל משתתף מלגה מכובדת.

המעמד נפתח בשעת לימוד רצופה, אשר לאחריה מסר הרה"ג ר' יחזקאל כהן שליט"א הרצאה הלכתית מרתקת בצורה מובנת ונהירה, כדי לאפשר לבחורים לענות על שאלות בביתם. הרה"צ המשפיע ר' צבי מאיר זילברברג שליט"א שכיבד את הכינוס בנוכחותו, הלהיב את לבם של הבחורים בשיחה על גדלות הימים, בנוטעו בהם תחושה שהשנה יוכלו להוסיף מעצמם לאווירת החג המרוממת. בסיום הכינוס שבו כולם לבתיהם בהתרגשות לקראת החג הקרב ובא.

הפתעה נעימה ציפתה לילדים הצעירים כאשר קיבלו את "מתנת האפיקומן" מ"זה לזה". המתנה האיכותית והמשמחת לוותה במילים אוהבות. גם האמא הנושאת על כתפיה את כל עול הבית בגבורה קבלה מתנה מפנקת אליה צורף מכתב מחזק שהזרים כוחות ועידוד.
ב"זה לזה" נערכים לקראת פעילויות חול המועד פסח, בינהן טיולים מיוחדים ומושקעים אשר הפכו זה מכבר לשם דבר. הטיולים יערכו לילדים, לבחורים, ולמשפחות המצפות להם בכליון עיניים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו