וויליאמסבורג: 'השומרים' נפגשו עם בכירי משטרת ניו יורק

מטרת הפגישה הייתה היכרות בין המפקד החדש של משטרת צפון ברוקלין, ג'פרי מדרי, לפרנסי ומנהיגי הקהילה החרדית • באירוע התקיים טקס הוקרה מיוחד לסגן המפקח של המחוז ה-90, המסייע רבות לפעילות 'השומרים' וקשוב לצרכי הקהילה החרדית

וויליאמסבורג ‘השומרים’ נפגשו עם בכירי משטרת ניו יורק (3)

ראשי ארגון 'השומרים' בוויליאמסבורג נועדו לפגישה מיוחדת ולבבית עם מפקדי רובע צפון ברוקלין של משטרת ניו יורק, אזור הכולל גם את השכונה החסידית בוויליאמסבורג.

מטרת הפגישה הייתה היכרות בין המפקד החדש של משטרת צפון ברוקלין, ג'פרי מדרי, לפרנסי ומנהיגי הקהילה החרדית, הסביר דובר 'השומרים' בוויליאמסבורג, יוסף פולק. בפגישה נערך דיון מקיף בנושאי ביטחון הקהילה.

המפקד מדרי אמר כי למרות שנכנס לתפקידו זה עתה, הוא כבר הספיק לשמוע ש'השומרים' מסייעים למשטרת ניו יורק בעבודתה השוטפת על בסיס יומיומי, ומצפה לעבוד עם אנשי הארגון בשיתוף פעולה מלא.

קרא עוד:
[postim]

במהלך האירוע, הפתיעו חברי 'השומרים' את סגן המפקח של המחוז ה-90, מארק די'פאולו, בתעודת הוקרה המביעה הערכה לעבודתו המסורה למען הקהילה בוויליאמסבורג.

"זהו כבוד מיוחד עבורי", אמר סגן המפקח די'פאולו. "אנו תמיד עובדים יחד עם 'השומרים' והקהילה החרדית בוויליאמסבורג, ומשתפים פעולה באופן נרחב".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו