ארגון "חיים של תורה" אירח אלפי מחנכים והורים בועידה השנתית שהתקיימה אתמול בירושלים

ראשי ישיבות, מגידי שיעורים, משגיחים, מנהלי תתי"ם מחנכים ומלמדים - לצד אלפי אבות שהחינוך בראש מעייניהם, השתתפו אתמול בירושלים בועידה השנתית של ארגון "חיים של תורה", שהתקיימה באולמי "תמיר".

השנה עסקה הועידה בשלושה נושאים חשובים ומיוחדים שמעסיקים את עולם החינוך מזה עידן ועידנים: הגדרת הזהות האישית; קשב וריכוז; התמודדות.

ועדת ההיגוי של הארגון, המורכבת מרבנים ואנשי חינוך מהשורה הראשונה, ישבה על המדוכה והגיעה למסקנה שבמלחמה בדור הזה על נפש הנער, עומדים על סדר היום שלושת נושאים אלו, שהכרה בהם יכולה בעז"ה לטעת הצלחה אדירה במלאכת החינוך.

את הועידה הנחה בטוב טעם הרב אהרן יהודה פרלשטיין מנהל ת"ת מחזיקי הדת בב"ב – וחולק לשלושה מושבים. במושב הראשון הציג המחנך הדגול הרב חיים צבי יאקאב מנהל ת"ת בני אברהם פיטסבורג באשדוד, מחקר פורץ דרך סביב הזהות האישית שלנו ושל תלמידינו באמצעות מצגת מאלפת ומפתיע שהדהים במסקנותיה את המשתתפים. אחריו דיבר יו"ר ארגון חיים של תורה העולמי הרה"ג ר' פנחס וינד שהציג את החלק הרוחני, החינוכי והתורני של הגדרת האישיות העצמית, כרכיב חשוב בעבודת הר"מ הפרטי.

המושב השני נפתח עם הרצאתו המרתקת והייחודית של איש החינוך הרב מרדכי בארי שפתח לראשונה קבל עם ועדה את עולם הפרעת הקשב והריכוז וההתמודדות עמה והטיפול שלה. הרב בארי נתן דגש בעיקר על עולם הישיבות, על רקע חוסר הפעילות בתחום הקשב והריכוז בישיבות.

במושב השני התנהל פאנל מרתק בהנחיית הרב שלום פרסטר, מחנך בכיר ב"חיים של תורה" ומומחה בתחום החינוך הפרטני. הפאנל הציג מציאות דרמטית של ההתמודדות יחד עם חמש דמויות ממגוון עולם החינוך. הפאנל – שלא היה עוד כמוהו – היה מרתק, ייחודי, מקורי ומאלף ונהפך לשיחת היום בעולם החינוך ויעניק חוויה עזה לכל משתתפיו.

במושב השלישי העניק המגיד הנודע, הרב משה בויאר, הרצאה מרתקת ועוצמתית שסחף את הקהל אחריו ובה הציג בצורה מרתקת שרק מי שמתמודד, עמל, מתייגע, קוצר בעז"ה הצלחות בכל תחום.

שלושת המושבים רתקו אליהם אלפי הורים ומחנכים שהתעשרו בידע מאלף ובעז"ה יקבלו כלים מעשיים שישנו לטובה את הפעילות החינוכית היום-יומית, ויהוו אבן דרך היסטורית בעולם החינוך.

ועידת "חיים של תורה" כבר הפכה למסורת ברוכה, של זריקת מרץ וחיוניות עם תחילת זמן הקיץ בתתי"ם ובהיכלי הישיבות הק' – לצד מסרים מאלפים ומעשיים המלווים את עבודת החינוך במהלך כל השנה.ארגון חיים של תורה אירח אלפי מחנכים והורים בועידה השנתית שהתקיימה אתמול בירושלים (1)

ארגון חיים של תורה אירח אלפי מחנכים והורים בועידה השנתית שהתקיימה אתמול בירושלים (2)

ארגון חיים של תורה אירח אלפי מחנכים והורים בועידה השנתית שהתקיימה אתמול בירושלים (3)

ארגון חיים של תורה אירח אלפי מחנכים והורים בועידה השנתית שהתקיימה אתמול בירושלים (4)

ארגון חיים של תורה אירח אלפי מחנכים והורים בועידה השנתית שהתקיימה אתמול בירושלים 1 (1)

ארגון חיים של תורה אירח אלפי מחנכים והורים בועידה השנתית שהתקיימה אתמול בירושלים 1 (2)

ארגון חיים של תורה אירח אלפי מחנכים והורים בועידה השנתית שהתקיימה אתמול בירושלים 1 (3)

ארגון חיים של תורה אירח אלפי מחנכים והורים בועידה השנתית שהתקיימה אתמול בירושלים 1 (4)

ארגון חיים של תורה אירח אלפי מחנכים והורים בועידה השנתית שהתקיימה אתמול בירושלים 1 (5)

ארגון חיים של תורה אירח אלפי מחנכים והורים בועידה השנתית שהתקיימה אתמול בירושלים 1 (6)

הכניסה לאולם

המנחה הרב אהרן יהודא פרלשטיין

הרב חיים צבי יאקאב שליטא

הרב יוסף דייטש שליטא

הרב מרדכי בארי שליטא

הרב משה בואיר שליטא

הרהג פנחס וינד שליטא

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו