הכירו את המבנה החדש והמפואר של ישיבת 'מדרגת האדם'

אחרי שנות נדודים של 'מדרגת האדם' במדינות צרפת, קפריסין ואוקראינה - תלמידי הישיבה יתחילו את לימודיהם במבנה חדש ומפואר באזור אסקס שבאנגליה. כל הפרטים + גלריה מרהיבה

אחרי שנות נדודים בהן עברה ישיבת 'מדרגת האדם' במדינות צרפת, קפריסין ואוקראינה, השבוע יתחילו תלמידים הישיבה את לימודיהם במבנה חדש הממוקם באזור אסקס שבאנגליה, חמישים דקות נסיעה מלונדון הבירה. כך נודע ל-JDN.

המבנה החדש של הישיבה, שנוסדה על ידי ראש הישיבה הרב אברהם ישעיהו זק שליט"א, אותר אחרי עמל רב, בעזרתם האדיבה של ידידי הישיבה בלונדון ובראשם ר' חיים שטיינהרט הי"ו, אשר הכיר את הישיבה ותלמידיה לפני מספר שנים ומאז הוא מסייע ככל יכולתו ופועל רבות על מנת להביא את הישיבה אל המנוחה ואל הנחלה.

עוד באתר:

[postim]

תלמידי 'מדרגת האדם' למדו בשנה האחרונה בעיירה הציורית ברדיטשוב שבאוקראינה, כאורחים של הנגיד ר' פייביש מנדלוביץ הי"ו סמוך לציונו של רבי לוי יצחק זי"ע, אך מכיוון שהמיקום אינו מתאים מלכתחילה לישיבה, הוחלט לעבור לקראת הקיץ למדינה אחרת.

בהנהלת הישיבה מקווים כעת כי מדובר בגלגול האחרון של הישיבה וכי הפעם הם מצאו את המקום לאיכלוס הישיבה בשנים הבאות.

עסקני ופרנסי אנגליה ראו מאז ומתמיד זכות גדולה לעזור לראש הישיבה ולתלמידי מדרגת האדם. מאז הוקמה הישיבה לפני 6 שנים, התלמידים ביקרו בתדירות של פעם בשנה לפחות בקהילה החרדית באנגליה, ואף השתתפו באירועים מרכזיים של הקהילה כאורחים של כבוד יותר מפעם אחת.

כאמור, ישיבת מדרגת האדם תפתח שוב את שעריה, הפעם באזור אסקס שליד לונדון, במבנה ענק הכולל את כל צרכי הישיבה באזור פסטורלי ויפה.

המבנה של ישיבת מדרגת האדם המבנה של ישיבת מדרגת האדם (1) המבנה של ישיבת מדרגת האדם (2) המבנה של ישיבת מדרגת האדם (3) המבנה של ישיבת מדרגת האדם (4) המבנה של ישיבת מדרגת האדם (5) המבנה של ישיבת מדרגת האדם (6) המבנה של ישיבת מדרגת האדם (7) המבנה של ישיבת מדרגת האדם (8) המבנה של ישיבת מדרגת האדם (9) המבנה של ישיבת מדרגת האדם (10)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איך אפשר להתקהל לישיבה הזאת
????????

yes

איפה הביס'מדרש?

פנורמה כזאת לא ראיתי משנים . חבל "ז .
עם כזה גשמיות , מן הסתם הרוחניות גם באותו רמה .
מחפשים צוות ? אולי זה משתלם !

למשה:
מספר טלפון של הראש ישיבה הוא בטח יעביר אותך למישהו שקשור לרישום: 00447855538841באנגליה-
(הרה"ג זק שליט"א)

שלום וברכה
האם הישיבה חזרה לפעול ?לפי מיטב ידיעתי היא נסגרה בגלל קשיים תקציביים לאחר חג הסוכות תשע"ג.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו