הנשיא: "דברי הראש״ל בנושא רצח העם בסוריה, עשו הדים בעולם"

נשיא המדינה ראובן ריבלין ערך ביקור חג בסוכתו של הראשון לציין הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף. צילום: יעקב כהן

בפתח הביקור העלה הנשיא על נס את דבריו של הראשון לציון בבית הנשיא בנוגע לרצח העם המתרחש בסוריה, הנשיא סיפר שהוא מקבל תגובות רבות לדברי הרב וישנה חשיבות שמנהיג רוחני יהודי מביע את העמדה המוסרית, הראשון לציון השיב לו כי הוא ראה לנכון להעלות את הדברים על סדר היום לאחר שהיסטורית היהודים הם אלה שסבלו משתיקת העולם, שתיקה שלנו בנושא החשוב הזה איננה מתקבלת על הדעת סיים הראשון לציון.

בהמשך הפגישה שוחחו הראש״ל והנשיא על החלטת אונסקו בנושא ירושלים הרב בית והכותל המערבי, הנשיא והראשל שבו והדגישו אתה קשר ההיסטורי של עם ישראל ציינו שאף החלטה של שונאי ישראל לא תשנה את המצב הזה.

לקראת סיום הפגישה העניק הראש״ל לנשיא את ספרו החדש ׳ילקוט יוסף׳ על הלכות ארבעת המינים ושמחת תורה, הנשיא ציין כי בשנה שעברה קיבל ספר ׳ילקוט יוסף׳ על הלכות סוכות והוא מקוה להספיק עד לשנה הבאה לסיים את הספר.

הראש״ל שיבח במהלך הפגישה את נשיא המדינה שמקפיד דרך קבע לצטט ממקורות חז״ל ״הנוער היום ברובו מנותק מהמסורת וכאשר נשיא המדינה מצטט פסוקים ומקורות חז״ל הוא מעורר בהם את הרגש היהודי״, הנשיא השיב לרב כי כנשיא מדינת ישראל הוא חש חובה להעמיק את התודעה היהודית בקרב הנוער, מדינת ישראל והמסורת היהודית צועדים זה לצד זה סיים הנשיא.
WhatsApp Image 2016-10-20 at 11.38.45

WhatsApp Image 2016-10-20 at 11.38.57

WhatsApp Image 2016-10-20 at 11.39.40

WhatsApp Image 2016-10-20 at 11.38.45 (1)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו