אשדוד: הלויית הגאון החסיד רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצ"ל

הבוקר (שני) נפטר באשדוד הגאון רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצ"ל ששימש במשך שנים רבות כראש כולל חסידי גור בחיפה. בשנים האחרונות התגורר באשדוד. בן 75 בפטירתו.

הבוקר (שני) נפטר באשדוד הגאון רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצ"ל ששימש במשך שנים רבות כראש כולל חסידי גור בחיפה. בשנים האחרונות התגורר באשדוד. בן 75 בפטירתו. הותיר אחריו בנים ובני בנים כולם הולכים בדרך התורה והחסידות.

תיעוד ממסע ההלוייה באשדוד – צילום: שוקי לרר

הלוויה של הגאון החסיד רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצל (1) הלוויה של הגאון החסיד רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצל (2) הלוויה של הגאון החסיד רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצל (3) הלוויה של הגאון החסיד רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצל (4) הלוויה של הגאון החסיד רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצל (5) הלוויה של הגאון החסיד רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצל (6) הלוויה של הגאון החסיד רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצל (7) הלוויה של הגאון החסיד רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצל (8) הלוויה של הגאון החסיד רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצל (9) הלוויה של הגאון החסיד רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצל (10) הלוויה של הגאון החסיד רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצל (11) הלוויה של הגאון החסיד רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצל (12) הלוויה של הגאון החסיד רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצל (13) הלוויה של הגאון החסיד רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצל (14) הלוויה של הגאון החסיד רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצל (15) הלוויה של הגאון החסיד רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצל (16) הלוויה של הגאון החסיד רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצל (17) הלוויה של הגאון החסיד רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצל (18) הלוויה של הגאון החסיד רבי אברהם יהושע זילברשטיין זצל (19)

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו