האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק במסע לקברי צדיקים באוקראינה

כ"ק האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק נסע לאוקראינה למסע של שבוע כדי לאגור כוחות לקראת ימי הקיץ, האדמו"ר שהגיע יחד עם מניין מצומצם מחסידיו נפש בקרית קדושת לוי בברדיטשוב, כשהיום יצטרפו למסע למעלה מ-100 מצעירי הצאן מארץ ישראל ומארצות הגולה.
המסע שתוכנן ולווה על ידי חברת גלאט תור המפעילים את קרית קדושת לוי בכשרות מהודרת, כשהאדמו"ר ביקש להודות על החשיבה על כל הפרטים הקטנים, בני ביתו שהצטרפו לנסיעה אמרו למנהלי המקום כי אף פעם לא ראו את אביהם נהנה מהרוחניות והגשמיות והנאות דשא כמו שחווה הפעם.
מחברת גלאט תור נמסר, כחברה שמכירה את הציבור החרדי, ונמצאת בענף מזה מספר שנים, שמחים להעניק את כל מה שנדרש לציבור המגיע לנפוש ולמסעות קברי צדיקים וגדולי החסידות במשך מאות בשנים.
מאחר שהאדמו"ר כהן הוא לא יכול להיכנס לבית העלמין אז הוא הגיע להכנסת אורחים והקאווע שטיבל החדש 'אש"ל רבי לוי יצחק' שמצוי אל מול הציון בברדטישוב, והכניסו אותו שם לבית חולים סמוך שמשם ניתן לראות בבירור את אוהל הציון ומשם הוא התפלל. כן הוא קבע מזוזה בהכנסת אורחים החדש שמול הציון.
האדמור מתולדות אברהם יצחק בברדיטשוב (1) האדמור מתולדות אברהם יצחק בברדיטשוב (1) האדמור מתולדות אברהם יצחק בברדיטשוב (2) האדמור מתולדות אברהם יצחק בברדיטשוב (3) האדמור מתולדות אברהם יצחק בברדיטשוב (4) האדמור מתולדות אברהם יצחק בברדיטשוב (5) האדמור מתולדות אברהם יצחק בברדיטשוב (6) האדמור מתולדות אברהם יצחק בברדיטשוב (7) האדמור מתולדות אברהם יצחק בברדיטשוב (8) האדמור מתולדות אברהם יצחק בברדיטשוב (9) האדמור מתולדות אברהם יצחק בברדיטשוב (10) האדמור מתולדות אברהם יצחק בברדיטשוב (11) האדמור מתולדות אברהם יצחק בברדיטשוב (12) האדמור מתולדות אברהם יצחק בברדיטשוב (13) האדמור מתולדות אברהם יצחק בברדיטשוב (14)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו